jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 26 april 2008 08:40

Tja!


Vad fan gör jag uppe. Jag kunde inte sova mer! Arbetsskadad. Jaja, nu ska jag käka lite frulle och kolla Desperate Housewives. Sen Smallville. :) YAY! Annars då?


FAN vad skoj jag hade i Ödåkra igår. Ibland tänker jag vad det är för en knäpp familj jag är infödd i. Men jag är mycket stolt dock! Som vi flabbade, från att gå till en dyster diskussion om att slänga levande ju i kokande vatten eller olja skulle vi komma fram till en snällare sätt att döda djur på. Jag vet, sa någon. Vi hänger räkorna [dock måste ni ju sett min pappas teater av hur det hela skulle gå till]. Tills sist kunde ingen hålla sig för skratt! Helt jävla sjukt. Var inte hemma förrän lite innan tolv och tro mig, då var jag skittrött. Sängen direkt!


Och nu är jag uppe. Idag ska jag in på systemet bara. Inget mer! Ska kolla vad man ska ha på dig ikväll dock.. inte den blekaste. Vi ska nog vara hemma hos Carro ikväll. Jag och Becka ska det iaf. Karaoke hallåja! ;)


Ska inte köra min vinglas-krossar-kjol i alla fall.. Den blir det ikke!


Nej, nu kurrar magen!


Musik: Röyksopp - Alpha Male


ses sen, puss!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards