jANNi    |♥|

Alla inlägg den 29 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 29 april 2008 10:30

Tja!


Alltså idag hade jag ju bestämt att jag skulle sova till i alla fall klockan tio. Men jaja. Mamma ringer mig 08:45 och säger att hon hämtar mig tio för att vi ska på 60 årsfest idag. Jag säger rätt högt i telefonen "Va!?" så säger hon att vi ska handla blomma. Ehh.. men så säger hon att hon kommer halv tolv ist. "Ok, mycket bättre. Hejdå!" Klick... vad trevlig jag måste ha varit.


Jag kunde inte somna om efter det. Så jag gick upp och kissade, eftersom Vincent ville ligga på mig och det tryckte lite. Men tillslut somnade jag och jag vaknade nu klockan tio. Najs!


Så nu ska jag käka min sista halva scones som jag har kvar sedan igår. Från EspressoHouse. Mumma! Men keso på, värmd i micron!!! Ajm in heven.


Sen blir det duschen och ja... iväg på fest och sen jobba sen festen igen. :D Full rulle idag.


Igår dådå, jag var lite crazy. Jag fick ursäkta mina tics hela tiden. Okej, jag var inte lika dålig som han bakom oss som sa hora hela tiden. Det ordet använder inte jag! Men fitta, kuk och helvete poppade ut minst 100 gånger och kanske inte just i den ordningen. Jag känner mig som Nilla... fan.


Nu snottar Maja alltså mitt kaffe igen! gah!


Nej, nu har inte jag tid med sånt här!


pussar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards