jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 8 maj 2008 19:00

Tja!


Jävlar! Vad underbart väder vi har fått! Jag har solat i en timme nu efter jobbet. I bikini [överdel och shorts]!!


Okaj, ja så vad har hänt denna veckan? Inte så jätte mycket, jag var ledig i måndags så jag tvättade allt jag ägde.. typ. Sen kom pappa och fixade min persienn som hade fuckat sig. Sällan. Han kopplade också in mina högtalare så nu har jag ljud på datorn och allt. Det är najs.


Sen då. Jag jobbade i tisdags då ja. Tiden gick väldigt fort!? Förstår inte att den gör så ibland. Men Carro kom och jag gick och handlade. Äntligen hade det storpack i korvar. Alltså vanligtvis köper vi nio paket i vanliga fall. Men nu den senaste veckan har det bara funnits små paket. Alltså vanliga familjepaket. Så vi har köpt trettio paket. Eh, ska ni ha kalas eller?! :P *haha*


När jag tvättade i måndags så var jag nere i källaren och hämtade lite småsaker och det gick bra. Men morgonen därpå så skulle jag gå till bussen. Då hittade jag inte mina nycklar såklart. Så jag spenderade en kvart på att hitta dem och mamma hjälpte. Haha, det roliga är att de låg i väskan. Det som är ännu roligare är att jag skakade väskan och hörde verkligen inte några nycklar!! Gaahh! Men mamma körde mig till jobbet som tur var! Där blev jag riktigt jävla irriterad på mig själv!


Sen så. Jag var nog bara hemma i tisdags tror jag... har helt glömt.


Igår då. Upp och jobba och det gick bra det med. Åt lite mctoast till frulle. Dagen gick och Carro kom. Vi snackade lite shiiiiiiiit och åt lite gott! :)


Måste sluta med det.


Sen åkte jag till mammas jobb och vi åkte ner i stan och kollade lite i butiker. Hon letade efter en tunika. Det hittade hon i första butiken. Spirit. Alltså där finns ett linne där som jag har velat ha i två månader! Men får inte! För dyrt!


Sen gick vi vidare, men inget kul att kolla på. Så vi skulle åka hem, men så gick vi bara in och skulle kolla på Bohaget. Tror ni inte jag hittar min drömlampa som jag har letat efter sen jag flyttade in. Det är mycket svårt att hitta en sån som jag har köpt nu. Dessutom var det 30 % rabatt. Lyckat!


Pappa kommer och kopplar den på söndag. Sen kan jag fota och visa er. Tänker inte avslöja något ännu! Måste fan köpa mig en egen kamera. Jag har ju köpt så mycket nytt och fint och har ju inte visat er! Fy ska på mig! *hihi*


Vi körde till Väla och skulle käka. Jag ångrade att jag tog wok!! Det smakade verkligen röv och rumpa! Så jag åt inte det. Jag klöktes nästan. Det var för mycket Lazarote över det! Blö!! :S Så jag gick och köpte en hamburgare istället. *hähä*


Sen åkte vi hem till mig och packade upp lampan och vi drack lite kaffe. Och jag fick ett sms av Carro som ville ner och Träffa Becka på Hampan. Så det gjorde vi. Jag duschade och mamma kollade Desperate Housewives. Sen körde hon mig ner. Hon är ju bara för underbar! 



Det var så kul, det gjorde mig riktigt sugen på att gå ut. Men vet inte om jag är så sugen ännu. Ska nog till systemet imorn efter jobbet. Alltså mitt id har ju då gått ut. Palla skaffa nytt liksom! o.O


Men så varje gång jag ska på systemet så glömmer jag ju såklart att ta med mitt pass. Så jag har haft sån magont varje gång jag ska visa legg. Ett par gånger har någon påpekat att det gått ut och det inte gäller, men att de är snälla idag.. "Om det hade varit någon annan som hade sett detta hade du inte fått köpa!" bla bla bla! Jag hade god lust att säga att det har jag gjort ett tjugotal gånger redan så fuck off.


Måste bara säga en sak allmänt folk. När ni beställer glass eller mat och ni säger att ni ska ha en likadan. Ändra då för..... inte innehållet! Då är den inte likadan. Ordet likadan betyder liksom LIKADAN! Ex.. "Jag vill ha en sån likadan men/fast med Choklad eller exempel vis Coca Cola... "


Sådärja... idag när jag skulle betala mitt busskort så kunde jag tydligen inte fylla på med 640 kr för att det skulle vara 990 kr. Alltså! Jag får väl fylla på mitt kort med vad jag vill. Tydligen inte. Nehe. Då fick jag betala 66 kr för bussen idag! Apröv då!


Tar med mitt så kallade "640 kronorskort" imorn! Sucka... vilket skitsnack.


Musik: R Kelly - Burn It Up [Feat. Wysen & Yindell]


Nu blir det lite foood. Orka laga. Det blir kyckling Jacob. :D *hähä*


ps. ajm gåna get läjd this wikend! jeeee. ;)





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards