jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 24 maj 2008 17:50

Tja!


Hmmm... jag gillar verkligen Daft Punk när de spelar Live. En jäkla bra bas alltså! Sen spelade de faktiskt Something About Us på Hampan igår. Me lajk Hampans musiksmak! :D


Musik: Daft Punk - Around The World / Harder, Better, Faster, Stronger



Jaja, nu ska jag honka in i duschen och sen bara dega. Tänkte jag kunde lika gärna duscha redan nu. Slippa sen liksom. Det blir Schlager hos Carolin ikväll :) Fast jag är inte så jävla på utgång alltså. :S


pussar! 

Av ♥ Janni ♥ - 24 maj 2008 10:54

Tja!


Hmmm... ja ok, min heldag kunde inte gå mer långsamt. Till och med när jag kollade på klockan så hör jag från radion "Time goes by, so slowly...". Det där var inte kul..


Dagen gick över i alla fall och jag åkte hem. Så skönt att komma hem efter en sån dag. Då skulle jag kollat på den andra semifinalen, men jag mutade nästan alla bidrag. Inte så många bra här heller. Men jag gillar verkligen inte Ukraina. Härmapa.


I alla fall... jag var trött och skulle jobba igår med så jag gick och la mig. Men upp tidigt och åka till jobbet.  Där blev det frallor som vanligt och ja, lite stressigt för Mickes kaffe var inte färdigt. Det hela slutade med att jag fick gå in med det till honom. Snacka om bra service. ;)


Dagen gick mycket fort. Det var att göra hela dagen. Carolin kom och ja jag gick ner till GOdisen och ställde mig så lilla Fia kunde handla Donken. Sen gick jag upp och ja klockan var hemdags så jag stack till väla och hängde lite på min donk tills att Carolina kom. Hon hade däckat i soffan och blev lite sen. :D sen gick jag Carolina och Jenni till systemet och inhandlade lite. Men ärligt talat har väligt apati för drickande. Igen.... !?


Men sen åt vi graffitti och ursch vad mätta vi blev. Jag mådde rätt illa resten av kvällen. ja, trötta åkte vi hem och gjorde oss i ordning för Hampan. Vi åkte ner och drack och snackadet schrit. :)


Sen åkte vi hem för trötta blidde vi. :) Så jag har sovit länge idag. Lite innan tio. WOW! Så skönt var det. Haft tidig vecka och det gillar vi icke. Så nu ska jg åka till jobbet om tio minuter så måste nog pysa nu.


Blir ju Schlager ikväll. Håller tummarna.


Musik: Goldfrapp -  Utopia


pusshej!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards