jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av ♥ Janni ♥ - 3 juni 2008 20:45

Tja!


Så idag har jag varit ute i en timme med min cykel. Den är mycket skön och rullar bra. Det var ett bra tag sen jag cyklade. Sen de snodde sadeln på mammas cykel och det var i alla fall minst 7 månader sen. Lätt att jag cyklar till bussen nu. ;) Nej jag tror jag fortsätter gå om jag inte skulle försova mig.


Musik:  Cascada - Everytime We Touch (scarf remix)


Nu är jag så riktigt sugen på att sitta ute i solen och bara dricka en svalkande cider. Jag ska nog fråga Carolin och vi inte kan göra det imorn eller på torsdag. Jag vet det är studenten, men båda jobbar heldag så då blir det sent i så fall. jag lyssnar på partymusik från 2005. Yeah!


På fredag blir det grillning efter jobbet hos Lines päron. Jagär också välkommen dit. För sen är jag ledig i helgen. Jag ska iofs tvätta på lördagen, men det måste jag. :) Nej, nu fick jag nog ett litet städryckt! Jag älskar sånna. Här blir så rent då!


Hmm.. annars har jag inte något mer vettigt att förtälja om. Jo, förresten där var en kille som raggade på mig idag. Ha ha ha ha! Han var ju inte ful, men lite stöddig dock.


ciao!


[Så länge sen. Jag saknar den sommaren, det var den bästa sommar jag någonsin haft! Då var vi fan små flikkor! :D]



Av ♥ Janni ♥ - 3 juni 2008 20:00



Bryan Adams - Everything I do, I Do For You

Whitney Houston - Will Always Love You

Mariah Carey - Without You

Celine Dion - Power Of Love

Toni Braxton - Unbreak My Heart

Bryan Adams - Please Forgive Me

Mariah Carey - My All

Celine Dion - My Heart Will Go On

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards