jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av ♥ Janni ♥ - 11 juni 2008 20:50



I've been here all the time
As far as I'm not doing right
I've always waited for the moment
That you would come through my door
But this brought loneliness so far
I lay my hand onto my heart
Is this the life I want to live
Is this the dream I had of you?

But this brought loneliness so far
I lay my hand onto my heart
Is this the life I want to live
Is this the dream I had of you...
the dream I had of you?

Now I'm standing here alone
I'm waiting on my own
For something that will fill the emptiness inside
The moment that you're mine
But this is loneliness I know
I lay my hand onto my soul
Is this what life has got to give
Is this the dream I had of you...
The dream I had of you?

But this is loneliness I know
I lay my hand onto my soul
Is this what life has got to give?
Is this the dream,
the dream I had of you?


Av ♥ Janni ♥ - 11 juni 2008 20:45

Tja!


Så, nu är jag i Ödåkra.


Så till mitt favoritköp. Jag köpte denna ljusstake på DiModa i förra veckan och den kostade drygt 120 kr. I det totala priset 306 kr är de fem ljusen inräknade. Bra va? :D

Jag är faktiskt supernöjd med min ljusstake. Nu är det bara helspegeln som ska köpas. Det får nog bli när mämmi och däddi är tillbaka. Eller om man frågar brorsan om hilfe. Fast det blir ju inte lätt.


Måla, måla. Jag har lust att köpa färg och börja måla. Men då blir pappa nog lite sur, eftersom han hade gjort det finare. Men vadå, han får jättegärna fixa sånna saker som jag inte klarar av eller får göra, som att till exempel koppla in mina lampor och sådant. Men att måla, det gäller bara att vara stadig på handen [det kan jag väl vara!?].


Jag har dessutom migrän... men det är en lätt version.


Musik: Schiller - Dream Of You



Kramar!  

Av ♥ Janni ♥ - 11 juni 2008 12:45

Tja!


Ok, idag sov jag alldeles too long. Fan alltså.


Ikväll ska jag till mamma och inte göra något speciellt. Men först ska jag jobba. yay. ^o)


Jag visste inte vart jag skulle sätta min Marimekko vas någonstans så jag satte den på bordet och tog med de fejklotusarna. Det blev fasktiskt bra så. Den lilla rosa burken har jag nagellack i. Inte för att jag brukar måla naglarna, men hittade inget för tillfället att ha i den. men den kostade 25 kr inne på Hemtex och den är rosa! Den är så sweet, funderar på om jag skulle köpa den i blå med. Jag får tänka lite till på det, men jag har inte så mycket pengar kvar nu så det blir snålerier i sista veckan. Som vanligt.


Musik: Schiller - Let me love you


kram!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards