jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2008

Av ♥ Janni ♥ - 22 juni 2008 23:12


Min hand i Din hand.

Av ♥ Janni ♥ - 22 juni 2008 21:45


I'd give anything for one more day with you...



Av ♥ Janni ♥ - 17 juni 2008 22:15


Gå in på bion och ta plats tidigt. När nån håller på att sätta sig bredvid dig, vråla "SITT INTE DÄR, JAG HAR BAJSAT DÄR!" så högt du kan. Ta kort på personens min.¨


Jag flabbar fortfarande!!

Av ♥ Janni ♥ - 17 juni 2008 21:00

Tja!


Inte för att vara självdestruktiv nu, men jag vill verkligen att människan ska utrotas. Världen hade klarat sig så mycket bättre utan oss. Så är det bara.


På kunskapskanalen nu klockan åtta var där en av de mest intressanta dokumentärer och världens utrotning. Och vi är mitt i en. Människan kommer att utrotas. YAY! Ni som inte såg programmet. Fy skam på er. Ja, inklusive mig! Vi är för giriga. Nu menar jag inte att vi ska hjälpa andra människor och djur etc.. glöm det. Dö ut nu bara, snälla. Människan förstör jorden!


Jag längtar till dommedagen. Haha, och by the way. Skåne is long gone! :P


Nåja.



Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2008 16:05

Tja!


tystnad. tunnel avfart.


Jag är totalt seg och helt väck idag. Jag orkar faktiskt inte städa, fast att här ser ut som kriget. Ok, det e mest kläder och sen disken, men jag pallar verkligen inte idag! Kanske ikväll?


Jag är dessutom sjuk. Har mega ont i halsen, men vill helst inte ut och cykla till Maxi eftersom det regnar lite då och då. Lite åska har det också varit här, men jag tog ett riktigt varmt bad då. Svettas ut min förkylning hoppas jag på.


Igår fick jag en glad överraskning. Sussi kom på besök på jobbet så jag tänkte att hon ändå kunde följa med mig när jag skulle handla lite saker på City Gross till jobbet. Sen kom hon tillbaka innan hon skulle åka hem och visade de nya skorna hon hade inhandla. Luftiga skor var det. Fina svarta sandaletter.


Denna veckan jobbar jag bara tis-tors tidigt. Det känns både bra och dåligt. Annars då. ja, jag somnade när jag hade varit ute med Maja. Vi cyklade lite i 20 minuter och sen satt jag och mös med henne i solen på gräset. Det var faktiskt jätteskönt. Lite sol iaf.


Sov till halv elva. Sen hade jag lite smått ångest och satte mig vid datorn. jag kände dock att jag skulle behöva lite mer sömn så jag la mig i sängen halv tolv. Somnade inte förrän ett. Såklart.


Vänta lite... har jag möjligtvis fått ett ministädryck!!


YES!

Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2008 16:00



Se dig aldrig om...

Se dig aldrig om...

Bakom mig så luktar släckta bränder
Så otäckt långt var jag beredd att gå
I din närhet
Jag skyddar mitt förvuxna, dumma hjärta
Jag ser mig aldrig om

Sömnen kommer som en vän
Tur retur mot tystnaden
Sömnen kommer som en vän
Den dömer ingen
Glömmer ingen
Öppnar bara famnen

Se dig aldrig om
Se dig aldrig om...

En gång i en framtid ska jag glömma
Hur otäckt långt jag var beredd att gå
I din närhet
Jag upprepar ett löjligt, gammalt mantra
Jag ser mig aldrig om
jag ser mig aldrig om...

Sömnen kommer som en vän
En mjuk varm hand i tystnaden
Sömnen kommer som en vän
Den dömer ingen, glömmer ingen
Öppnar bara famnen

Se dig aldrig om
Se dig aldrig om...


Kent - Sömnen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards