jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 juli 2008

Av ♥ Janni ♥ - 1 juli 2008 21:30


Oh, alltid kul med sånt... jag hittade den hos Jenni <3


63 saker du kanske inte visste:



1. Fullständigt namn: Janni Alexandra Willumsen

2. Exakt ålder: 860811

3. Var bor du: I en bostadsrätt i Helsingborg

4. Bor tillsammans med: Maja och Vince

5. Husdjur: Två kissar!

6. Färg på ditt hus: Tegel!?

7. Klass: Jobbar

8. Vilket år tog du studenten: 2005

9. Något jobb: Japp

10. När ska du sova ikväll: Tolv, ska kolla SATC.

11. Duschat idag: Japp :)

12. Kramat någon idag: Jeeee

13. Pussat någon idag: Bara katterna, de får minst 20 pussar om dagen, var!

14. Vad har du ätit idag: En yoghurt, en fransk hotdog och köttbullar & potatismos. Tänkte även ta lite Toblerone. ;)

15. Dagens klädsel: Jag har gått i korta byxor för första gången på tre veckor typ. Så dåligt väder. Sen har jag nog bara haft jobbetröjan och en munkis.

16. Dagens smink: Nada.

17. Dagens sötnos: Carolin.

18. Dagens roligaste: Allsång på Skansen.

19. Har du många vänner: Absolut, mina närmaste räcker långt! <3

20. Hur många har du kysst: I dunno.

21. Vem kramade du senast: Vince.

22. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen kommentar.

23. Har du pojk/Flickvän: Nej.

24. Vem pratade du i telefon med senast: Det var nog mamma. Eller så var det Elina på jobbet.

25. Vem fick du sms ifrån senast: Carolin!! Fick det nyss btw. :P

26. Vad stod där: Ojdå, det var ett skitlångt sms om hennes semester och att det skulle bli spännande att se mig på jobbet imorn i min nya färg. :p Ngt sånt ja.



Favorit :



27. Film: Amelie From Montmartre

28. Låt: Just nu är det Lost! med Coldplay, men det finns så mycket.

29. Mat: Lasagne.

30. Drink: ???

31. Färg: Rosa.

32. Stad: Oslo.

33. Land: Sverige.

34. Ämne i skolan: Danska.

35. År: 1986 såklart. Eller 2005, det ligger så nära därefter. ;)


Senaste:


36. Personen du tänkte på: Carolin.

37. Personen du kysste: Måste jag säga det. Det börjar på J.

38. Gången du spydde: Det var en gång för en månad sedan eller lite mer kanske. På Carolins gård. Fresh.

39. Gången du grät: Lördes.

40. Pizzan du åt: Räknas pannpizza?

41. Gången du va i Göteborg: Det var ju år och dar sen!

42. Gången du var i Stockholm: Det var kanske fyra år sen?

43. Gången du var full: Vad räknas där, jag var onykter i Lördes ja. Det var länge sen jag blev dräggfull.

44. Gången du var hög: Aldrig.

45. Personen som såg dig gråta: Jacob.



Antingen lr :


46. Svart lr Vitt: Vitt.

47. Ut och festa lr hemma och mysa: Ut och festa ju nu. Sen när jag har någon, klart jag tofflar! :P

48. Tv-spel lr Data-spel: Oh, det var en kluring. Dator kanske.

49. Singel lr Upptagen: Upptagen!

50. Hångel lr Puss: Beror på humöret. ;)

51. Lunarstorm, Helgon lr Playahead: ...

52. Ragga lr bli uppraggad: Bli uppraggad!

53. Big brother lr Paradise Hotel: Paradise Hotel of course!

54. Svart lr blont hår: Blont!

55. Blå lr bruna ögon: Blå.

56. Choklad lr Lakris: CHOKLAD!

57. Göteborg lr Stockholm: Sthlm.

58. Högerhänt lr vänsterhänt: Högerhänt.

59. Coca cola lr Fanta: Beror också. Men mest Cola.

60. Pizza lr Kebab: Kebab för tillfället.

61. Randligt lr Prickigt: Randigt.

62. Älska lr älskas: Båda självklart.

63. Leva lr dö: Vet inte.


Shit...

Av ♥ Janni ♥ - 1 juli 2008 21:00


Ok, det blev ju lite fint iaf :P


Kan inte bestämma mig för om jag tycker det ser bra ut eller inte så ska fixa mig snygg till jobbet imorn. Första gången på säkert två månader. :P


Tja!

Av ♥ Janni ♥ - 1 juli 2008 19:30

Tja!


Hmmm. jag har gått och blitt en liten morot nu. Färgen blidde inte som jag ville. Men men så händer. :P Dock kommer det ingen bild på håret! Mouhaha!


Jag tvättar nu och ska strax börja med städningen. Det går nog bra. Jag kan inte låta bli att kolla mig i spegeln lite då och då på min frissa. Helt oranget är det! :D haha


Tur att jag inte lipar över det [jag lipar lätt när jag får panik]. Jag trodde inte jag skulle tycka att de ser så kul ut heller utan bara vara arg. :)


Musik: Coldplay - Yellow


pussar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards