jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av ♥ Janni ♥ - 6 augusti 2008 20:30

Tja!


Då fyller man år om fem dagar. Wie.


Janni ska ha kalas. Jag behöver lite nytt stoff till köket, så lika bra att slå till och bjuda över. Undar om Laj och Line kan slita sig från Devil och Tea? Jag måste bara utbryta ett stort AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE!


Ja, precis så. Deras småttingar är så söta, jag vill ha nya. Ännu mer eftersom Maja löper just nu. Sucka mig. Men nej, det blir inget tillök här inte. Just nu ligger Vince i soffan med tassarna för ögonen, för tänt kanske? :P


Jag planerar att åka upp till Göteborg om cirkus tre veckor. Får se vad det blir av det. Jag hoppas iaf...


Det blir väl utgång på tisdag då ja, Carolin kommer ÄNTLIGEN hem. Saknar henne så otroligt mycket. :'( Fedt, Fia som osse fyller på måndag måste ju bar hänka på! :) Inte sett henne sen hon lämnade oss där ute för oss själva.



Jag har så mycket som ska fixas, skuvas upp och målas så de är inte sant. Jag har kommit en bit på vägen, nu ska bara pappa hjälpa mig att skruva upp diskstället. (A) Jamen, jag kan ju alltid testa själv, men ja... då blir det bara pannkaka av det hela.


Sitter och kollar på ikeas hemsida och smäller bananflugor.. mycket intresssant må jag säga.


Musik: The Kin - Togehter



Kommer jag höra från dig på måndag, tro?


Nej, lite sugen op att ligga i soffan ett tag. Ont i ballarna.


pusshajje!



Av ♥ Janni ♥ - 6 augusti 2008 14:40




Det är inte är rätt låt, men jag hittade inte den vanliga remixen..

men jag är rätt så partysugen nu :P

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards