jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av ♥ Janni ♥ - 9 augusti 2008 23:06

Tja!


Ja, de små var ju inte så fega som mina. Eller ja VinceVonce. Det måste vara helknasigt att komma till Laj & Line när där helt plötsligt finns andra kissar där. :P  men ingen skada skedd. Men jag gick hem med katterna när vi skulle kolla på film. filmen som är helt ok, hade jag visst sett redan. Så kunde ju vart bättre.


Jag har visst gått och fått mig lite skallebank. Ska nog ta av sminket och lägga mig inom 30 min.


Jag måste bara berätta. Mamma sa att hon hade en "present" till mig i bilen. Det var en väska. Jag kopplade inte riktigt eftersom det är precis samma väska som jag redan har. Så jag fick alltså en till. Jag praktiskt taget hoppade på mamma och kramade henne. Det som är lite komiskt är att dagen innan hade jag och Elina pratat om köpa samma saker av sina favoriter. Jag ville definitivt köpa mig en till väska om jag någonsin skulle hitta den!! TACK MAMMA!! <3 Aj love jo!


Nattimys!


Av ♥ Janni ♥ - 9 augusti 2008 18:30

Tja!


Så, idag skulle man till päronen men de fick lite ändrade planer så nu blir det film och mys hos brorsan. Plus att jag ska ta med mig mina katter till honom så alla fyra får ses för första gången. Lite spännande. Vi tyckte de var bäst om de träffades så snabbt som möjligt. Dock tror JAG att de har lyckats glömma varandra till nästa gång.


Sålde nästan slut på hela min paj fast den inte blev bra idag heller. Alltså med bra menar jag att jag tog för lite potatismjöl som vanligt. Imorn häller jag fan i hela burken!! Den smakar fortfarande ljuvligt även om de e lite "såsig". :P Sen sparade jag lite smuldeg till My, för hon blir alltid så himla glad när hon får det.


Idag kom mammsen och hämtade mig på jobbet för jag skulle visa henne de lila vinglasen som jag önskar mig i present. Passade på nu när det ändå var rea på dem [vill ju inte verka snål, men man får ju trots allt dubbelt upp, oj nu avslöja jag mig. (a)].


Så jag fick åtta nya vinglas idag. :) Mycket fina, ska fota dem på måndag. Så imorn dåja, då blir det först jobb. Sen får jag lite hjälpa av mamma med maten tills måndag. Det ska bli kycklingsallad [sällan] med hallon/blåbärspaj till efterätt. jag bad pappa att sätta upp min nya stång i köket, så hoppas på det ja.


Nu ska jag äta macka och sen pysa över till brudern mit das gekattenen. Spännande! :)


pusshej!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards