jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2008 22:45

Tja!


Nu kommer ännu en...


Så. Vi har fått reda på att "ANNA" kanske ska bli uppsagd. Så hon pratade med chefen idag och hon sa allt ifrån att det var bra att hon jobbade på H...... och att till hon borde söka nytt jobb. Sen hade hon kommenterat att jag var irriterad... OCH att jag och ANNA hade varit taskiga mot extra tjejen "LISA".


Jaha, LISA kallar vi henne. Hon kommer och ska börja jobba hos oss rätt så mycket nu då. Så påpekar hon lite snällt till mig at på Väla så gör vi så och på Väla gör vi så. Ja, säger jag men nu är detta inte Väla och såhär gör vi.


Hon säger snällt, ja ok. Bra då vet jag.


Sen jobbar hon borta i godisen och när då ANNA kommer dit för sitt pass så är allt ändrat och LISA säger att såhär gör vi på Väla etc etc... fast hon nu visste mycket väl om hur vi gör. Inte nog med det skäller hon ut ANNA framför alla kunder om allt. Sådär gör man bara inte. ALDRIG.


ANNA säger inte emot. Det är inte hennes stil, men hon är pistoff så när hon har rast kommer hon upp och berättar allt för mig. Jag har inte betett mig annorlunda mot Lisa efter detta och Lisa har varit hur snäll som helst mot mig.


Så hon skickar då det smset till mig och jag råkar skicka tillbaka det ni vet till henne. Det är allt. Jag förstår inte vad problemet är.


Hon får inte numera jobba hos oss.


Ja, ni kan ju tro att jag är så jävla askalas förbannad just nu. Om chefen så gott som nämner något så flyger jag i taket.


NATTI!

Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2008 19:55


Jag vet, början suger! MEN detta är verkligen en party låt! Den kommer igång till sist. Jag lovar.

Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2008 19:00

Tja!


Så nu är jag mätt. Har ätit mig min kvällsmat och ska kolla på tv resten av kvällen var det tänkt. Maja ska svältas om en timme så måste mata henne nu med.


Så var ju nere och fikade med Carro innan och fint väder var det. Utom när jag skulle hem. :S Jisses, vilken sommar! Jag fick en "Gucci" väska i present i svart. Snygg var den, men ska bara arbeta upp modet att använda den. ;) Inte vågar man visa sina fejksaker. Haha. Vi åt varsin chokladtårtbit, det smakade inte riktigt som den gjorde när det var andra ägare för Alexandra. Men den var ju inte äcklig. Jag fick mig en uppdatering av hennes semester, ska kolla på bilderna när vi är hos henne nästa gång, och jag uppdaterade henne om det nya schemat, de nya kollegerna och allt strul på jobbet. Välkommen tillbaka Linis! jag håller tummarna för mitt schema!! Då blir jag ledig minst två dagar i veckan! Jess.. äntligen kan jag ha ett liv.


Vi ska kanske gå ut på Lördag. Jag tänker såhär. Går jag inte på Takida så ångrar jag mig. Men går jag så kan jag inte festa men gumman. What to do? Kanske dricka lite där? Men alltså konserten startar åtta och det är två band. Det blir nog rätt sent och om jag ska ta bussen hem så njaa.  Antingen eller känner jag.



Du kom och gick lika fort...




Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2008 18:45



Någon hade sagt att jag var feg
Lilla Ego fy skäms
Att jag alltid stod där bakom och höll med
Sanningen känns
Jag har skuggat dig i kylan
en hel dag
för att lämna tillbaks
den undanflykt
som jag stal

Tar 2:an sitter Ensam längst bak
Lilla Ego sitt still
Jag har gått i dina fotspår hela dan
Till Hagnesta Hill
Den först snön har fallit allt är halt
och min halsduk blev kvar
På en hållplats
utanför stan…

Jag samlar allt mitt mod där vid allén
Lilla Ego har rymt
Jag skrek med målbrottsröst jag hatar er
Som barn var jag grym
Den här känslan som jag har
är inte min
Den blev kvar, är den din?
Den smakar som Du…

Det är tårar
Kan man gråta som en karl?
Snälla du förlåt mig
Jag glömde vem Jag var
Snälla sluta lyssna
Glöm allt jag sa
Jag mår bra
Du måste lämna mig ifred

Det är tårar
Kan man gråta som en karl?
Snälla du förlåt mig
Jag glömde vem Jag var
Snälla sluta lyssna
Glöm allt jag sa
Jag mår bra
Du måste lämna mig ifred

Jag behöver ingen hjälp
Vill du hjälpa hjälp dig själv
Jag behöver ingen hjälp
så lämna mig ifred
Lämna mig ifred


Kent - Stoppa Mig I Juni [lilla ego]

Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2008 11:00

Tja!!


Ja, först måste jag beklaga mig litegrann. Klockan tio igår kväll fick jag ett sms att tjejen som skulle jobba eftermiddag idag hade vrickat fossingen. Hon ville att jag skulle jobba för henne. Men liksom det fanns väll en anledning till varför jag inte kunde jobba idag. Annars jobbar jag alltid i veckan. Men idag kan jag inte, därav fick hon tiden idag. Jag skulle skiva till My vad som hade hänt, så något sånt här blidde de nog. "Jomen, tror du inte ... har stukat foten nu och vill att jag ska jobba. Jag kan inte jobba för henne imorn fan. suck, suck." Detta råkade jag skicka tillbaka till tjejen. Sikken tur var det inget farligt sms. Men jag sa till henne att jag inte kunde och att hon fick prata med S.... . Ja, tror ni inte S..... ringer mig kl åtta på morgonen [hon ringde visst Carolin också]. Jag menar sa inte tjejen att jag inte redan kunde. Alltså. Nej, jag är ledig idag av EN anledning och det ska jag fortsätta med att vara.


Så Carro kom ju hem igår och vi skulle ut, Men ja, det blidde inget eftersom jag inte kunde cykla hem inatt och jag kunde inte sova hos dem eftersom Stoffe var fortfarande magsjuk. Så det får bli en annan helg allt. Vet inte när, för jag har tappat suget nu när hon varit väck. :S ick...


Aja, idag ska jag då träffa Linis för första ggn på två veckor! Som jag har saknat henne. Ska bli kul, hon ska tydligen bjuda mig på tårta på Alexandra. Där har jag inte varit på flera månader. Hon hade köpt något från turkland också. Lite nyfiken må jag erkänna.


Jag åt precis en toast, men det smakade lite weird så jag skippar den andra. Drack Red Bull till det och nu är jag piggpiggpigg. Så nu ska jag hoppa in i duschen nu och göra mig klar för min första fika på månader. What to wear liksom? o.O


Musik: Moby - Why Does My Heart Feel So Bad? [Ferry Corsten Remix]



pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards