jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av ♥ Janni ♥ - 19 augusti 2008 22:30

Tja!


Ännu en dag har gått. En dag kvar. Jag har inte tänkt på detta så mycket, men det ska nog gå bra. Vad det är som kommer att hända får ni veta till helgen. Ja, vad händer i helgen? Jobba... Absolut ingen dricka! Min första schemalagda helhelg på evigheter. Jag är så sjukt nöjd med mitt schema jag har gjort. Ledig två dagar ena veckan och tre andra. Det kommer nog kännas helskumt nu när jag knappt varit ledig något.


Plus att nu är det praktiskt taget bestämt att vi drar till New York. YAY! Fatta hur lycklig jag blir nu! Wiiiiiiie! Handla, handla. Så nu ska jag öggla lite mer på priser. Det var inte så jävla farliga priser faktiskt.


Men. Ja, annars då. Jag hatar mitt liv har man väll fått höra nu rätt så många gånger. Elina stumpan.. :p hahahahahaha Vi måste sluta snacka i telefon innan S.... dödar oss.


Jag hoppas imorn går lika fort som idag. Hmm... bakade ny paj idag. Hoppas den inte suger. jag hade ju gjort världens godaste förra helgen! Otroligt. Titta vad jag kan. Det är det enda jag kan skryta med ju. Lagar ju aldrig något. Aldrig. Måste ändra på det. Fan ta mig.


Jag måste nog byta lakan så jag kan lägga mig!


Jag saknar dig!


Hörs väl imorn!





Av ♥ Janni ♥ - 19 augusti 2008 21:15



Urk... de fiser på fyran...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards