jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2008 22:00



Hade så tråkigt att jag tände ljus och fotade. Nu kollar jag dock på En Prinsessas Dagbok. Det är mysig när hösten kommer och man kan sitta under en filt och läsa en tidning med Sophie Zelmani i bakgrunden. Ohh, ska fota löven här utanför när de ändrar färg.





Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2008 20:00


... but to be honest... I need to get laid!!!! Jag håller på att bli galen här! 


Jahapp, jag var riktigt jävla trött imorse när jag skulle gå upp. Nej, nej, nej tänkte jag! Usch, tog lite sovmorgon i en halv timme. Det hjälpte inte heller. Typiskt.


Men när jag hade vaknat upp lite var det inte lika farligt, bara det att det var så lite att göra på jobbet att jag praktiskt taget nästan somnade! Jag gäspade, och gäspade och bara satt rakt upp och ner och läste tidning. Ok, hade lite kunder och jag fyllde upp mjukglassen! WOW, jag känner verkligen att jag åstakom mycket på jobbet idag. Nej fan, imorn får jag ta och baka en ny paj och göra massa nytta har jag bestämt. Dock inga chokladbollar! HATA!! Ska bara sova lite tidigare, vilket blir svårt eftersom det går Sex And The City på tv nu om kvällarna.... grrr!


Meeeeen, försöka duger.


Läste i tidningen att Sophie Zelmani släpper nytt om en vecka cirka. YAY! Sist var väl 2006. Jag ångrar mig, men ändå inte eftersom jag fick något annat den kvällen, att jag inte åkte ner för att kolla på henne i Malmö och gav bort biljetterna. Egentligen är killen fortfarande skyldig mig 500 spänn, men ja. Sånt är livet.


Musik: Sophie Zelmani - Got To Stop


Så, ett varmt bad kanske? hmm...


kramar!

Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2008 18:05



Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2008 00:17


....Där fick jag skrivit av mig lite.


Men jahapp. En ledig löningsmåndag har gått och jag har såklart shoppat. Det blev att jag och Elle som kom hem från USA imorse faktiskt tog en runda på Väla. jag handlade lite ljus och lampa på ikea som jag behövde och hon en flaska vin. Inte till sig själv dock.


Jag fick ett nattlinne och en hemma gjord dreamcatcher som nu hänger ovanför min säng. Båda i rosa måste jag tillägga. Har tagit en bild på nattlinnet, men de ser weird ut på mig. Asså när jag tar bilden liksom. Inte posera sådär i underkläder. Hallåja. Så nu har jag en fiiiin rosa Victoria Secret låda plus mina två fina påsar. I den ska jag ha hemligheter. *hihi*  


Annars så, nej jag har badat Maja och gett henne pillerna som hon ska ha. Sen har jag städat och ätit lasagne. Muuuuuuuumms!


Carro kom hit [fattar inte att hon orkar efter sin heldag, men på slutet var hon lite trötter och skrattade mest] och i kollade på resan och skrev upp viktiga saker. Från horoskopet i dagens City Helsingborg stod det att jag skulle faktiskt ta en resa under hösten och nu måste jag planera allt annat. Sedär ja, där har vi något. :P


Sen lämnade jag av henne på hållplatsen och jag gick hem och kollade på SATC som nu är slut därför jag ska strax sova, upp tidigt imorn. Eller ja, dra ner sängen och trilla i den! Jag har dock lite problem fortfarande eftersom jag inte vet om Maja blir tagen till veterinären imorn. :S Kanske bra att veta liksom. o.O


Hoppas på att mamma har pratat med pappa. Vi är inte särskilt glada på varandra för tillfället så..


Men nu, bingen!


Nighty Night!

Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2008 00:05

Tja!


Sådärja, allt som behövs är en bokning sen är jag ytterligare ett steg närmare New York. YAY YAY YAY! Jag kan bara inte sluta tänka på det. Nu gäller det att verkligen spara allt jag har över och bara hoppas på det bästa. Shit! Jag kan inte fatta det. Ja, det finns ju en liten hake kvar.. jag och Carro kanske inte får ledigt samtidigt... men vi får åka på höstlovet i så fall. den 28 alt. 29 oktober till den 2 november. Ja, för helvete. 


*hihi* *hihi* *hihi* *hihi* *hihi* *hihi* *hihi* *hihi* (A)


Detta trodde jag fan aldrig. Snälla! Snälla!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards