jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2008 23:00

Tja!


Vilken helvetes dag. Antagligen mitt eget fel men det skiter jag totalt i! Nu är det över och tacka gud att jag är glad för det. En ny dag imorn som ajg ser fram emot. Säger vi...


sista stängningen sen är man ledig i två dagar. Woho... då blir det tvätta och träffa Elle på dagen och sen mormor på kvällen. Hon ska ha ljusparty. Jag ska iofs inte köpa något men för sällskapens skull går jag.


Fredag får det nog bli polisen eller så skiter jag helt och hållet i det. Pratade med Elle nu och hon sa att inte legget funkade överallt så hon fick ta med passet i fall att. Ja, det var ju precis det jag inte ville. Alltså prioriterar jag inte mitt legg just nu. Maja till veterinären imorn och sen jobb.


Mikael, ja nu tjatar jag om honom. Men han var så gullig idag. Han skulle sätta upp skyltar och sånt så jag höll tummarna i smyg att han inte skulle trilla. Shit, hehe... (a)


I don't wanna do this anymore.


natti!


p.s Denna fick Janni av Elle när hon kom hem från USA. Hemmagjord!! Tack vare den har jag kommit ihåg alla mina drömmar. Plus att 99 % handlar om sex... hmmm??

Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2008 22:50



If I should die before I wake
It's 'cause you took my breath away
Losing you is like living in a world with no air, ohh

I'm here alone, didn't want to leave
My heart won't move, it's incomplete
Wish there was a way that I can make you understand

But how do you expect me
To live alone with just me
'Cause my world revolves around you
It's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air
Can't live, can't breathe with no air
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air
Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon' be without me
If you ain't here, I just can't breathe
It's no air, no air

No air, air (ohh)
No air, air (no)
No air, air (ohh)
No air, air

I walked, I ran, I jumped, I flew
Right off the ground to float to you
There's no gravity to hold me down for real

But somehow I'm still alive inside
You took my breath, but I survived
I don't know how, but I don't even care

So how do you expect me (me)
To live alone with just me (ohh)
'Cause my world revolves around you
It's so hard for me to breathe

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (ohh, ohh)
Can't live, can't breathe with no air (ohh, ohh)
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air
Got me out here in the water so deep (so deep)
Tell me how you gon' be without me (yeah)
If you ain't here, I just can't breathe
It's no air, no air (no air)

No air, air (oohh)
No air, air (oohh)
No air, air (no more)
No air, air (no more)

Oooh, baby, oooh
It's no air, no air
Hey, oooh
No air, no

Oooohhhhhh!

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (no air)
Can't live, can't breathe with no air
It's how I feel whenever you ain't there
It's no air, no air (no breathing, no breathing)
Got me out here in the water so deep (baby)
Tell me how you gon' be without me
If you ain't here, I just can't breathe (no air)
It's no air, no air

So how do you expect me (livin' heeey)
To live alone with just me (ohh)
'Cause my world revolves around you (ohh)
It's so hard for me to breathe (heey)

Tell me how I'm supposed to breathe with no air (no air)
Can't live, can't breathe with no air (no no no)
It's how I feel whenever you ain't there (not there)
It's no air, no air

Got me out here in the water so deep
Tell me how you gon' be without me
If you ain't here, I just can't breathe
It's no air, no air

No air, air (ohh)
No air, air (noo)
No air, air (no air)
No air, air (no air)


 Jordin Sparks and Chris Brown - No Air

Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2008 14:00


Nu vet jag att vi antagligen inte kommer ses någon gång mer.  Det betyder inte att jag slutat sakna dig. Det gör jag varje dag.

Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2008 11:24

Tja!


En aning seg idag, men jag tror det går över när jag har varit iväg och fixat det som ska fixas idag. Ska strax hoppa in i duschen, men måste hälla i mig kaffet först.


Igår hade jag min heldag, alltså. Jag satt och stirrade på Mikael en del av tiden. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Han är gift och har två barn, två söta barn. Men jag vill fortfarande ha honom. Jag måste ha blitt knäpp...


MEN...


Mamma hämtade mig igår när jag slutade, men när klockan var åtta var hon ännu inte tillbaka från butiken hon var i så jag gick ner till Möj och lånade telefonen och ringde henne. "Var är du?" "Jag är på Håkanson, ska bara betala." Hon har just blivit en av dem man avskyr. De som kommer in i butiken tio minuter innan stänging och för för sig att de ska köpa något. Isch mamma.


Men vi körde hem och drack kaffe och kolla lite på New York, mamman min är väldigt orolig. Så mycket fick jag ur henne. Sen ringde pappa som hade varit på fotbollen för han skulle hämtas. Så hon fick inte stanna så länge, men jag gick ner och slängde mina sopor och följde henne till bilen och gick tilbaka sen. Så på onsdag ska vi ses igen eftersom jag behöver hjälpe med kattfanskapen till veterinären nu när jag ingen cykel har. Pappas eget fel.


Idag blir det stängning och en snabbis på väla eftersom dollarn stiger. Växla växla. Sen hem om igen om lämna pengarna.


Får se om jag hinner dra inom polisen imorn alt. torsdag för att fixa legitimation. Mitt gick ut i september förra året och vill inte ränna rundor med pass i USA. Ja, USA USA USA... bla bla bla... shit, vad jag håller på. Men det är faktiskt inte meningen. Ändå bra att ha till systemet här med. Så vi säger det är till det istället. :D


Maja löper... jag tror jag måste börja ge henne piller så hon håller käften. Orka, kommer sova dåligt de närmsta dagarna då ju.


Musik: Kent - Stanna Hos Mig


Aja, nu måste jag gå!


ps. ni har nog inte sett denna vasen. Det är iaf rätt gammal, bara glömt att visa den. :) Jag tycker den är så cool.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards