jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 4 september 2008 22:00

Tja!


Ja, det enda sättet för mig att inte köpa saker är alltså att inte gå i butiker. Jag är såååå klåfingrig. Jag är nu en blå (!) skjorta rikare, men 249 kr fattigare. :( Jag har ingen disiplin, well nästan, jag köpte i alla fall inget på ljuspartyt även om det fanns saker jag ville ha. Från och med nu ska jag inte köpa mer denna månaden! Håller jag inte detta vet jag inte vad jag gör.


Skjortan är ju skitsnygg, ska fota den när jag får kameran igen. Mamma snodde den precis eftersom pappa ska till Markaryd i helgen. Själv ska man jobba. Men äh, dubbelt betalt tacka fan för det. :D Jobbar med Kim så det blir lugnt. Vet dock inte om det blir utgång. Jag tror jag skippar det faktiskt. Tror jag.


Vi var hela familjen och kollade på ett hus i Ödåkra till ungdomarna Willumsen/Ullmark, men det var inte lika fint som på bilderna. Så det blidde inget den här gången heller. Precis vid Norrlycka, sicka minnen. Inget bra då måste jag säga!


Jahapp. Vad händer på min andra lediga dag då. På dagen blir det städa lite och sen äta med mamma på kvällen och antagligen kolla tv och sånt med henne. Jag ska dock hem relativt tidigt eftersom jag måste upp tidigt på lördag.


Musik: Sophie Zelmani - Composing



Nu ska jag ta av sminket och sitta i soffan!


Natti!

Av ♥ Janni ♥ - 4 september 2008 13:40


Freeze...

Hold the pose
A perfect picture
Just so i remember how you lookin like tonight
Let it go,now the days gone,
Standing in the dark and we turn on the lights
Tonight we will deny
That time is passing by
It's leaving you and I too

freeze...
the moment,
its never been better
freeze...
all over
we won't last forever
you said that you're sorry
for pushing me, but then smiled when i opened my eyes
im gonna freeze the moment while we're together

Keep the peace
Bygones be gone
coming out the rain under the light that weve made
under here, were not so soft
forgiving the feelings that we put up the rain??
Tonight we will deny
That time is passing by
It's leaving you and I too

freeze...
the moment,
its never been better
freeze...
all over
we won't last forever
you said that you're sorry
for pushing me, but then smiled when i opened my eyes
im gonna freeze the moment while we're together

Dont stop gotta know what you got, theres not second chances in life,
dont break it, gotta give what you take
when you....

freeze...
the moment,
its never been better
freeze...
all over
we won't last forever
freeze...
the moment,
its never been better
freeze...
all over
we won't last forever
you looked at me
with the truth in your eyes
and you said its okay you can go
i'm gonna
freeze...
this moment,
while we're together
freeze the moment

Av ♥ Janni ♥ - 4 september 2008 12:30

Tja!


Sådär.. snart är tvätten klar så ska hänga upp den och sen duscha och göra mig i ordning för en shopping runda på Väla med Elle. Fast jag får inte handla något.


Jobbade stängning igår och jag lovar att jag ska inte nämna Mikael idag. Även om ni förstår vad jag gjorde hela den kvällen. (a) En bra stängning tycker jag allt. Hoppas älskling tyckte så med. :P


Sitter här och dricker min sena frukost, Jordgubbs Smoothie, som har blivit rätt många sånna nu på senaste. Lite nyttigare än det jag brukar äta. "Ligger godt i maven." - Dalloon vårrullar. Jag gör små framsteg, mini små.


Efter Väla ska jag hem till mormor, är inte så där jättesugen, vi ska kolla på ljus. Och återigen så får jag inte handla något. Sen måste jag ta ut pengar till mitt busskort. wääää.. :( 


Ja, ni ser jag har inget vettigt för mig.


Baj Baj!


ps. där ser ni också mitt nyaste tillskott i vinglasvägen. jag måste nog inte säga att jag inte behöver fler. :D


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards