jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2008 23:50


Man blir ju liiiiiide sugen! ;)

Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2008 23:30



om jag hade blundat och inte vetat vem detta var så hade jag tänkt The Sounds...? Riktigt skön låt dock! :)

Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2008 22:45

Tja!


Jag måste bara säga en enda sak först: JAG ÄLSKAR DIG CAROLIN! Så. Vet ni vad jag fick idag, igår skulle det ju vara, men jag såg inte lappen förrän idag. Titta så gulligt. Jag glömde den iofs på jobbet, men ska ta hem den på tisdag hade jag tänkt. :D


Så.. idag var det en bra dag på jobbet. Jag och Kim pratade mest och irriterande människor. Skönt att kunna prata med sånna som förstår vad man menar. Mamma har ju inte sett min sida av saken så hon säger att jag överdriver. Ikke! De finns massor av knepiga människor. Speciellt om man jobbar med snabbmat. Idag har jag nog inte haft någon idiot. Alla har varit trevliga och hälsa och sagt tack. På detta sätt, är VI [eller alla kärringarna på Maxi] trevliga tillbaka. Vi satte också upp små lappar vid strösslet så folk slipper fråga! Det ÄR utroligt jobbigt varje gång man måste gå igenom alla strösslena. Nej, läs inte ute på skyltarna innan ni kommer och frågar om vi har kulglass.. Nej vi är en glassbar.. Här säljer vi bara skooooor! Ni skulle bara veta vilka korkade frågor vi får. Eller de som bara lägger två kronor och säger "Du, jag tar en sån här, där ligger två kronor där!" En dag ska jag bara säga "Inte fan att när du ska köpa en tröja på H&M går du in och lägger en hundring där och säger du jag köper denna lägger en hundring där och går sen!" Vem har sagt att du inte måste stå i kö som alla andra!?


En annan mindre trevlig sak som hände idag var att när jag skulle gå in på Familia så stoppar en man mig. "Ursäkta mig!" "Ja..?" "Är ni äkta röd?" "Erhm, jaaa...?" [toningen har gått ur för denna gången. Letar nytt så ni vet] "Får jag lov att fota dig?" Jag tyckte det var sååå pinsamt att jag inte kunde hålla mig för skratt när sa nej. Gick in och tänkte berätta för My det första jag gjorde!! MEN MY DU JOBBADE JU INTE IDAG!! WÄÄÄÄ.. Det var ju bara Emily. Har absolut inget emot Emily, men det går inte prata med henne kom jag och Kim fram till. Hon svarar kort och vidarutvecklar inte på något?! Jag måste liksom sitta och fråga ut henne. o.O Jag menar lite kan hon väl anstränga sig. Nej, vi saknar Elina! :(


Oh, vad händer annars. Jag somnade på soffan halv elva i går kväll och gick upp en timme innan jag skulle gå till bussen och drack en smoothie. Det är bra med frukost. Hjälper mot huvudvärken jag får från linserna. Hade tänkt att köpa bågar i New York [oh, titta kan inte sluta] och sätta i glasen här så slipper jag linser ett tag iaf. Skönt för ögonen med.


Imorn blir det städning och dega hela dagen. Gud jag älskar bara sitta hema och inte göra något. Lite farligt. Jag håller på att bli Crazy Cat Woman! :O


Jao... bingelingen!


natti!


Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2008 19:19


orkar inte just nu.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards