jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 8 september 2008 21:51


Om jag inte river ner hela klädkammaren som jag egentligen vill så tänker jag måla hela i chockrosa eller limegrönt och ha svarta hyllplan. Fedt.

Av ♥ Janni ♥ - 8 september 2008 21:50



Av ♥ Janni ♥ - 8 september 2008 21:30

Tja!


Sådärja... Jag håller på att tanka hem Photoshop nu så hoppas på att jag ska kunna fixa till bilderna så jag slipper ha massor som jag har nu. :)


Idag är jag ledig. Drack frukost och kollade på The Promotion. Ok film. Inget woho. Sen körde jag städning från halv två. Jag började med garderoben som nu är helt rensat till resan bland annat. Jag tömde ur alla sommarsaker, inklusive skor. Det brukar jag inte göra, men jag var tvungen. Kastade både kläder och skor. Jag är en sådan typisk samlare. Kan inte göra mig av med saker och ting. Men nu fasen! Nu ser det mycket bättre ut så jag ska försöka hålla det så nu med. ;)


Jag har skrubbat dasset också. Så rent det blev! Nu ska jag bara köpa ny duschtvål och lite sånt eftersom jag såg min extra låda som jag har i klädkammaren är snart tom [ni vet, man köper massor när det e billigt och samlar allt där]. Dessutom diskade jag den eftersom ena flaskan hade läckt lite. Tur jag inte har så viktiga saker där inne.


Nog om det...


Efter det dammade jag av allt i lägenheten. Allt utom uppe på kökshyllorna och vardagsrumshyllorna. Det tar vi en annan dag. Ska också köpa en ny kattlåde spade eftersom den inte luktar kardemumma mer. Juck, så sa mamma till och med. Alltså jag ringde min mamma för att hon har en speciell näsa. Hennes näsa luktar sig fram till äckliga saker. Så egentligen vill man ju inte ha henne där om man inte har städat, men hon är till bra hjälp. :D


Provade även mitt nya hårserum från Oasis. Har bara det i nu och det ser bra ut så vitt jag vet. Ungefär som när jag hade mitt lockmousse OCH mitt serum från sunsilk tillsammans som jag brukar ha annars. Hade också tänk mig att byta ut shampoo och balsam mot en som man köper hos frissan eftersom det är bättre koncentrat i dem så frizzet kanske blir ännu mindre. Jag ska även passa på att klippa mig innan vi sticker iväg. Inget stort än, bara lite i topparna och lite i etapper. Få ut lockarna mer, men som sagt jag har inte så slitet hår som man skulle kunna tro. Jag har så mycket vårdande saker till mitt torra hår och sen brukar jag ju varken föna det eller platta det alls ofta. Platta håret tog ju bort min toning, plattorna har fått sig en fin röd färg. Har just kommit på att jag inte tvättar håret mer än två gånger i veckan. Alltså! Jag har ju bara det upsatt i en knut på jobb så varför ska jag förstöra ett nytt fint nytvättat hår. o.O Sen tvättar jag ju det om jag ska något med någon vilket jag inte brukar. Jag låter jätteäcklig. Jag kanske är jätteäcklig!? :O


Annars så. Maja mår prima nu, vi behöver inte gå till doktorn förrän om ett år ca när vi ska vaccinera dem! :) Gött! Inga mer [förhoppningsvis] oförutsedda utgifter som handlar om kissarna.


Senare...


Mamma, pappa och jag gick över till Nikolaj och Caroline för att vi skulle prata hus bland annat. Jag skulle något helt annat. Så nu är jag hemma och så har min dag sett ut. Ja, inget kul... men jag är inte kul. Så.


Musik: Madonna - 4 Minutes


Nu ska jag kolla resultatet på Från Koja Till Slott, Journeyman och sen SATC! Hela kvällen är bokad framför tv:n. Najs.


natti!


ps... nu är det dags att börja fixa klädhögen My! :D Kan jag så kan du!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards