jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 10 september 2008 21:30

Tja!


Har precis lyssnat lite på låtarna från de nya albumet [deras senaste singel här]. Magnifikt! De har inte gjort sånhär musik sen jag var liten! Så najs att lyssna på Metallica när de är som bäst. De vet vad de gör och de gör det bra! Detta är vad vi väntat på. Ni som tyckte om St. Anger ska inte ta åt er, men det albumet var bara skräp. Möjligtvis kunde man lyssna på Frantic och St. Anger, that was it. Men detta albumet blandar det hela så bra. Här finns något för alla smaker. Även för er Nothing-Else-Matters-Töntar! ;)


Musik: Metallica - Mama said [en av mina gamla godingar!] 

Av ♥ Janni ♥ - 10 september 2008 17:40

Tja!


Gäsp.


Jag är så trött att jag kunde somna, men jag är i Ödåkra så det går ikke. Men vi ska snart handla mat mitt i uppehållet. Har det regnat hela dagen då?


Idag har tiden gått så otroligt långsamt gick mycket snabbare igår dock. Jag tror inte att jag skrev något igår, nu när jag tänker efter. Det hände ändå inget särskilt. Jag stod och pratade med Sanda hela dagen som jobbar på Glitter.


Vi sitter och kollar på Glamour... iiiihhh :S Hatar det programmet så!


Over and out!











Av ♥ Janni ♥ - 10 september 2008 17:25

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards