jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 14 september 2008 17:00

Tja!


Skönt att vara ledig utan att behöva städa. Så idag har jag varit ute i solen 2 ½ timme. Hade kissarna med mig, en åt gången. Som vanligt skulle Maja gå på sin vanliga upptäcksfärd runt buskar och snår. Medan Vince satt bara på trappen och grät. Mammas lilla bebis. :) Maja hittade dessutom en liten kompis som hon skulle nosa på. Fast jag tror inte den ville hälsa på henne. 


Senare ikväll ska jag nog följa med brorsan och handla eftersom jag behöver lite grejs till min smootie. Annars har jag kollat på Wanted som var helt ok faktiskt. Har hört mycket dåligt om den, men jag tycker den var okej. Ska nog ut med Maja en liten runda till eftersom solen lyckats komma fram nu lagom till kvällsmaten. Som nog blir macka idag. :) Fast kör numera med mörkt bröd och leverpastej med gurka. Sånt har jag inte ätit på åratal. Gott är det i alla fall.


Nej... nu blir det vila lite.. är lie yr nu för jag busade lite med katterna. Jag lurade ner Maja i badkaret när jag hade fyllt i vatten där. Hon är blöt nu. :D


Musik: Tiesto - Adagio For Strings


bajbaj!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards