jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 22 september 2008 13:30

Tja!


Idag ska jag göra absolut ingenting. Ok, kanske städa undan lite grejer som är kvar sen målningen. Även om katterna tycker om lådorna mycket. Jag försöker lägga upp bilder på facebook, men det funkar inte. Suck.


Jag har ont i huvudet eller så har jag sovit för länge. Men skai af göra en smoothie nu. Kollade på Mirrors idag och ja det var tur jag inte såg den igårkväll. Shit.


Lördagen gick förbi som alla andra dagar och det var faktiskt att göra på jobbet. Lite chockad efter flera veckors sega helger. Dagen gick fort och vi tog bussen hem. Sen bytte jag om och matade katterna och åkte ner till stan och mötte Carolin vid Petters. Alltså jag tror hon tjejen på Petters fattade att hon gjorde fel. Liksom, varför inte ta båda beställningarna samtidigt. Vi skulle ju ha samma sak så vi fick vänta på min burgare sen. Dåligt dåligt. Men hon var trevligt, och det gjorde väntan okej. Jag sa att hon kanske ville ha sällskap. :D


Sen gick vi hem till Carro och kollade på Musikmaskinen [som btw suger] och käkade maten. Sen när vi skulle fixa med filmen så funkade de såklart inte. Efter 40 minuters pill tog vi Over The Hedge istället. Vi satt och gissade på vilka skådisar var vilka. Jag störde mig i minst en timme på att jag inte kom på vem sköldpaddan var. Sen flög den en eldfluga ovanför huvudet och pling sa det. Ja, men nu skulle jag bara försöka förklara för Carolin vem han var. Sicken tur så fattade hon till slut. Tror jag. 


Sen när filmen var slut kom vi fram till att vi måste ha en planerar dag inför resan. Mycket konstiga saker. Efter ett tag följde hon mig till bussen och jag la mig i sängen prick 00:00. 


Igår då ja, jag vaknade nog rätt ok. Gick upp och gjorde frulle och plockade undan lite. Skönt man har en timmes sovmorgon om söndagarna. Men dagen gick ok. det var inte lika mycket att göra, men sen när jag hade rast så kom Carro och besökte oss. Så vi gick in på City Gross och köpte lite saker. Jag köpte blommor och tavelspik och hon köpte en gurka, en korsordtidning och en marabouchokladkaka. Gottegris.


Blommorna har redan katterna bitit på. Fattar det inte alls. Ni kan ju tro att jag var galen när jag gick upp och såg det. Sov med sprutan denna gången om hon så gott som pep en gång fick hon ett sprut. Hon var rätt tyst inatt. :P


Efter jobbet så hämtade mamma mig och vi körde hem och de hade precis gjort klart "mitt rum". De kallar de två extra rummen de har nu för mitt rum och Nikolajs rum fortfarande. Ja, min säng står där i alla fall [som jag inte ens får sova i på julafton för den ska de andra skitungarna ha! *tjura*]. Så haha... min och Jacobs gamla dvs. Shit, det finns fan fortfarande dagar då jag skulle vilja gräva ner mig på grund av honom, men idag är ingen sån dag. idag är en bra dag. :D


Jahaoo.. Sen åt vi kvällsmat och pysslade klart där uppe. Sen kom Nikolaj och Line förbi precis när vi skulle åka hem. Så skulle de såklart stå och prata hus. Shiiiiiiit. Jobbigt med galna ungdomar. Eller ja, Nikolaj är på sista året nu och Caroline är redan gammal käring. ;)


Pappa tyckte inte om färgen, men han klagade inte så mycket på mina fel vilket han brukar göra. Det är ju framsteg. Sen kom han med en idé angående min säng. Han vill sätta upp en vägg/dörr framför den som man skulle lyfta på när man skulle sova. Jag och mamma blev fundersamma, men tycker fortfarande att en gardin räcker fint där. Vi ska bara få upp en som inte katterna hänger sig i. Hmmm.. de är rätt så bra på att pajja saker. Iaf Vince, som jag tror är den som pajjat min fina Dalahäst. :(


Men nej, nu blir det undanplockning för nästan hela slanten. Ska se om jag får upp de resterande fem ramarna idag eller om jag skiter i det. Jag vill ju ha upp dem, men jag litar inte riktigt på dess spikarna. Det är ju trots allt betongvägg! Men säger Nikolaj att de har det så, så visst.


gutenbaj!








Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards