jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2008 18:25

Tja!


Sådär.. helgen har gått och jag har inte vart ute denna heller. Ok, ingen ångest över det egentligen. Där är ju skönt att slappa hemma hos brodern som somnar i soffan, bägge två!


Har varit asmycket på jobbet Vilket var så jävla längesen. Minns inte när sist. Såklart missade jag Patrik Isaksson, men äh. Vi hade kö hela dagen igår och hela dagen idag. När jag hade stått i typ två timmar men kö så kom Carro tillbaka från sin rast, lagerhämtningoch handlingen. Så då bytte vi eftersom jag kunde ta varorna då. Så ser ajg två kvinnor diskutera att kön är lång och det tittar skumt på mig. De sa att om man är två varför ta inte båda kön? Jag hade god lust att räcka fingret på dem. Jag bara önskade att någon hade sagt till för då hade jag gått loss på dem rejält. De kan gott få byta med mig om de vill. Jävla as.


Man är ju helt slut efter två dagar. Superkul och ha heldag imorgon, hähä!


Nu är det meningen att jag ska städa. Men fan näe jag orkar inte helt enkelt. Det blir ett långt bad senare, mycket senare. Vi ska till Ödåkra en sväng om någon timme. Siktar på något att äta där också.


Ananrs är det inte ett jota som står på listan ikväll! Gaaah..


pusshej!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards