jANNi    |♥|

Alla inlägg under september 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2008 23:50


Eftersom jag får ångest av att spendera onödigt med pengar så kanske detta hjälper!


Bad helår1700:- (löpande autogiro min 12 mån) 150:-

Bad halvår1250:-

Bad 1 gång35:-

Bad 10 ggr295:-


Det svider lite redan nu! FAN!

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2008 23:45


...eller ja, det låter mer dramatiskt sådär för så där mycket fett har jag ju inte heller. Det jag menar är att nu när jag ändå har börjat med frukost varje dag (!) och förhoppningsvis snart ingen mer cola [jag har riktigt ångest över colan där alltså... cola är mitt liv ju!] så tänkte jag återuppta simningen. Åtminstone en dag i veckan ska jag pilla mig dit, annars kommer jag bli sur på mig själv. Ja, men som om det hjälper... ^o)


Sen, det där rullegrejen som legat i klädkammare i en månad nu ca. Ja, det räcker tio uppochner omd dagen. Jag tänker inte träna för att se slimmad ut precis, utan för att just nu [för er som vet vad jag yrar om] mår jag allmänt riktigt jävla kasst. Fysiskt det vill säga. Det psykiska är på god uppgång må jag säga. Finns bara en sak kvar att göra. Det måste göras personligen och JA det har med Jacob att göra och NEJ jag ska inte förstöra hans förhållande med tjejen. Någonstans går fan gränsen. Jag må vara lite speciell att stå ut med, men elak är jag inte.


Jag går 30 minuter varje dag i en jävligt rask takt till och från jobbet [alltid sen till bussen... möjligt att jag till och emd sprintar fram!], om jag inte är ledig. Då älskar jag ju att lata mig och bara sitta hemma och inte göra ett jävlaste jota! Så det så! Men liksom, jag är ute efter lite bättre levnadssätt.


Men att simma EN gång i veckan kan väl inte vara så jävla svårt Janni!?!?


Någon som vill leka Ariel i vattnet med mig någongång? Typ någon som inte har något annat vettigt för sig...  Som nästan alltid säger att denne inte har något liv. Jag hoppas en viss person känner sig träffad som var ledig idag! Rätt svar på gåtan finns på sidan 1.


Musik: Secret Garden - Sona



natti!

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2008 12:45


Hear my silent prayer
Heed my quiet call
When the dark and blue surround you

Step into my sigh
Look inside the light
You will know that I have found you

Av ♥ Janni ♥ - 16 september 2008 11:40


Jag vill spy... men vill inte till läkaren.

Av ♥ Janni ♥ - 16 september 2008 11:11


Tänk att folk inte har något liv.

Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2008 23:18



"Tomten, jag vill ha en likbil..." :S Det var tur inte så jag sjöng när jag var liten!

Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2008 23:05


Kents Pärlor:

I ett iskallt IKEA land

Min version:

I ett iskallt Tequila land



Kents FF:

Tellement loin de ce monde

Min version:

Där valrossen bor


Egentligen skulle det fan inte förvåna mig om de rimmar med något sånt knepigt. Den andra låten sjöng jag aldrig eftersom jag kollade upp vad det var nästan direkt. Men sjunger numera så när jag hör den. :)

Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2008 22:55

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards