jANNi    |♥|

Alla inlägg under november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 23 november 2008 13:00

Tja!


Sådärja, det var ett tag sen man skrev. Jag är bakis och Jolle har åkt för att hjälpa brossan bogsera sin pajjade bil. Schysst att förstöra vår enda lediga dag tillsammans på ja, mer än en vecka. Jag menar, hur kul är det att han kommer om kvällarna och åker sju morgonen efter... :'(


Anyways...


Torsdagen gick fort som smör smälter i stekpannan. ;) H&M öppnade också i torsdags. Det var en liten kö, men liksom ja. Inget märkvärdigt. Jag hittade lite sexiga saker till mig och Johannes och en blå bolero till min nyårsblåsa. Dock är det slutha[n]dlat på ett bra tag. Jag har kläder så det räcker nu tycker Johannes. Ok, jag kan förstå det eftersom klädkontot denna månad är runt en 16 000 nu. :S


Ja, det blev ingen konsert eller Johannes för min del i torsdag då. Ingen Bosse i fredags heller. Jag åkte till Väla och köpte ännu mer kläder. Ett par fina jeans. Dock skaver de lite på mina bäckenben. Så hit med plåster bejbi! Sen sprang jag i snön i mina dojjor till bussen och My tyckte jag var lite cräzy, men jag kan! Sen kom Johannes perfekt till maten. Alltså, när han kom in i köket. Jag tänkte att ohfan, där kommer en heting. Det var riktigt mysigt i helgen även om allt gick upp och ner. Jisses, vad vi kan tjafsa. Haha, inte för något sånt nu men det är lite skoj att ha någon som tjafsar tillbaka. Känns liksom... ja.. asså... vafan...


Vi la oss tio efter mycket tjat från hans sida. Jag kan förstå det. Han fick reda på att han blitt av med jobbet. Kul... Vad gör vi nu då? Det kommer att lösa sig, men jag som hade oroat mig om just detta när jag läste tidningen på morgonen så ringer han och säger att han har blivit uppsagd sen på eftermiddagen.


I lördags gick vi upp åtta typ. Jag började tolv så vi låg kvar och mös så länge vi kunde. Sen körde han mig till jobbet och sen hem. Sen på jobbet så säger han att han kommer innan jag åker till Carolin. Vilket han gjorde! :D Jag blev ju helt lycklig. Så blev han med, jag stod med huvudet ner i badkaret och rumpan mitt i vädret. Mmmm, den klänningen gillar jag, säger han... Men oh, vad förvånad jag blir.


I alla fall...


Det var ju inte aaalls svinigt kallt igår kväll och jag hade inga vantar så jag ringde direkt och klagade lite till Johannes. Men det gick att gå ändå, lite stelt, men det gick. Jag må ju säga att det var först en skittråkig förfest, inte alls kul. Eller ja människorna i ena hörnet satt ju bara där hela tiden. Vi spelade lite drickspel, och ja, påminn mig att jag aldrig ska lita på Stoffe igen! Vilken tolle. Senare kom Madde, YAY, så vi gjorde värsta wavinggrejen i soffan så hon kunde se oss. Men sen blev det full rulle. Och så mycket som jag drack igår har jag inte druckit på länge. Shotar blev det till och med fast de var gratis. :P Massor med strippåle dans inne på Bakom också. Jag hade så himla kul igår, även om jag mår pecka idag. Vilken skallebank jag hade i morse. Jag tog två stycken treo, eller ja, Johannes gjorde allt till mig innan jag kom på fossingarna. Han är verkligen snäll. Här har jag till och med fått den enda bilden som existerar på mig och Johannes och nej, man kan inte se honom. Men tyvärr.. ni får i så fall vänta lite längre om denna inte duger.


bajbaj!




...

Av ♥ Janni ♥ - 21 november 2008 18:35


lite dåliga nyheter, men jag tar dem senare. Orkar inte nu!

Av ♥ Janni ♥ - 20 november 2008 20:45


Janni ledsen...

Av ♥ Janni ♥ - 19 november 2008 19:30

Tja!


Hm... alright... i måndags var Janni ledig. Skönt. Jag städade litegranna och sen åkte jag till Väla med Elle. Kände det blev lite lite förra veckan. Vi skulle fortsätta där vi slutade. Och sen skulle vi käka. Jag åt på Graffiti och det var definitivt sista gången som jag åt där. Innan slutade jag äta deras räkor eftersom de smakar rövhål. Men nu äter jag fan inget. Jag har inte ätit en sämre potatis i hela mitt liv. Kunde inte ens äta upp den så äcklig den var. Så på vägen hem köpte jag en McChicken Jr. Visst, ingen jättego grej den heller, men bättre än den äckliga potatisen. Jag fattar inte hur man kan misslyckas med en potatis när jag gör så många om dagen...


Jag köpte lite nytt till min nyårsblåsa så nu tror jag att allt är fixat. Över till julklapparna nu då. ;)


Jag åkte hem och precis då kom älsklingen. Perfekt tajming. Sen degade vi resten av kvällen. Han värmde rester, men jag kunde inte. Vet inte varför jag inte äter rester. Men han åt nog fan två måltider. Han kommer fan äta mig ur huset snart.


Sen var det upp och jobba och dagen gick väl fort. Jag hade lite dåligt samvete för Carolin gick och städade så jag satte igång. :P Blev klar idag. Så vad jag ska göra imorn det vet jag inte. Läsa lite tidningar och städa där ute hade jag tänkt. Men idag pyntade jag. Inte sådär julpynt, men paket och presentkorgar i mängder. Så nu är där jättefint, hade till och med tänkt fota imorn!


Imorn är det heldag och det verkar som om det inte blir någon Tiger Lou heller. Ingen kommentar. Fredag sen då. Ja, ingen Bosse heller. Jag vet inte vad jag är mest sur över. Jag orkar inte mer bara. Jävla skitsnack. Arrrrrhh! Helvete jag blir irriterad. En, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio... 


Jag tror fan jag går och lägger mig. Känns inte kul nu. Godnatt.


Fan.

...

Av ♥ Janni ♥ - 19 november 2008 18:18


Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

I'm not ever alone
You're not ever alone

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm not ever alone

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

<3

Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2008 22:00

Av ♥ Janni ♥ - 17 november 2008 21:21


And if I bleed, I'll bleed
knowing you don't care
and if I sleep just to dream of you
I'll wake without you there
Isn't something missing?
Isn't something...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards