jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 7 januari 2009 21:45

Tja!


Detta ska bli min lilla summering av 2oo8. Får se hur mycket jag minns, eller vill minnas. Haha. För mig har det inte hänt sälskilt mycket om jag ska vara helt ärlig. Men visst finns det saker värda att nämna.


Jag började iaf året med ett nytt jobb. Inte för där inte händer grejer, jisses vilket år. Synd jag inte kan gå in vidare på detaljer. Men om jag slutar vilket jag någongång ska, så berättar jag kanske om jag minns att jag lovat detta.


Sen har ju familjemedlemmar gått skilda vägar. Det trodde man aldrig, eller ja, jag kanske inte vet hela historien. Men jag tycker ändå det är orättvist och onödigt för jag känner mest för den personen som inte är min riktigta familj. Så det så.


Sen kommer jag bo ensam kvar på Västra Berga från och med 1 mars. Nikolaj och Caroline kommer att flytta allt sitt pick och pack och där inräknat Vince och Majas små kusiner. Jag kan inte förstå varför det blev Ödåkra för på något sätt känns detta som ett steg bakåt. Jag känner att man vill komma från stället man växer upp på och se världen. Men, det tycker inte alla. Men jag är ändå så glad för deras skull. Plus att jag har accepterat att jag inte kan bli en moster utan måste kallas för faster... det gillar vi inte...


Det som jag aldrig trodde skulle eller kunde hända var att jag åkte tvärs över atlanten och landade i Amerika. Jag tycker om att säga Amerika för det känns det som jag emigrerat och bosatt mig där och att jag bara är turist i Sverige. Nej, gud vad jag låter löjlig nu. Men det var riktigt stort, synd bara vi inte var där längre. Men nu vet jag att det finns så mycket mer att upptäcka i vadå, en av världens största städer. Och jag vet att jag definitivt kommer ta mig dit mer än en gång till i mitt liv. Jag rekomenderar det verkligen.


Det var ju det senaste som hände. MEN. Jag lyckades haffa en kille också. Eller rättare sagt han lyckades efter lite slit att haffa mig. Det känns löjligt att jag säger det, men det slår nästan New York. Jag säger bara nästan för att min resa dit har varit en dröm i ett antal år nu så. Nästan, Jolle. Nästan.


Annars tänkte jag att jag skulle önska er alla en God Fortsättning på det nya året. En vecka sent är bättre än inget! Jag tänker ändra lite och rensa ur garderoben kan man nästan säga. Jag håller tummarna...


bajbaj!








Av ♥ Janni ♥ - 7 januari 2009 12:12

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards