jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 15 januari 2009 17:24

Tja!


Snoret rinner, huvudet bankar, kroppen ömmar och febern irriterar. Låter som värsta dikten, men det är bara lilla jag som ännu en gång klagar. Jag som precis skröt med att jag inte varit sjuk på ett halvår typ. Då menar jag inte det minsta. Men kaboom! I måndags kände jag när jag vaknade lite ömmande i nacken. Som vanligt tänkte jag att det var Jolles dåliga kuddar, men det var det inte. Senare under dagen så kände jag mig så slö och hängig. Sen kom huvudvärken. Sen dess har det mer eller mindre bara varit skit hela veckan. Jag har lyckats skruva ner tempen lite om dagarna, men igår då jävla i det. När jag stod i duschen så kom jag inte ur den för jag frös så mycket. Jag tog bara varmare och varmare vatten. Tills sist fick jag ju tvinga mig själv ut, men sprang bokstavligen ner i hans säng med täcket över mig. Där låg jag och skakade om en hare. När jag legat ett tag tittade jag med valpögon på Johannes, som kollade bilar på blocket, och frågade o han inte vill komma och kramas. När han kröp in under kröp han snabbt ut igen. "Du brinner ju!" "Nej, men jag fryser ju röven av mig." Han fick ligga utanför täcket för det var för varmt. :p Sen när jag vaknade imorse var jag blöt av svett. Trevligt det där.


Jag åkte iaf till jobbet mådde inte kardemumma där heller. Ovanpå värken när jag går nös jag var tjugonde minut. DET var jobbigt. Att nysa, i vanliga fall, brukar jag tycka är skönt. Men det var INTE skönt idag. Sen kan jag inte hålla dem inne heller, vill ju inte poppa av skallen precis. :P Jag skulle haft heldag idag, men jag kände att kommer jag inte hem och under ett täcke med mat och dricka till tv:n, kommer jag mår röv imorn. Visst jag kommer antagligen må lika mycket röv imorn ändå, men jag kan iaf somna när som! :D Snällt av Carro att ställa upp! Hon hade varit och klippt sig idag, men det var inte någon skillnad måste jag erkänna. Hon tyckte samma sak själv så hoppas det var på den skolan och inte en dyr frisörsalong. :P


Den där bikinin jag beställde är jag inte helt nöjd med, egentligen inte något fel, men får se vad Johannes tycker om den sen. Trosorna som jag också beställde var däremot heta. Jävlar i det heta. ;)


Nu blir det på med ugnen känner jag. Magen skriker lite efter något onyttigt som vanligt. Plus cola!!! :)


Ha det fint!


bajbaj!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards