jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 6 februari 2009 10:00

Tja!


Usch, vad trött jag är idag..o och sjuk. Fast det är inte lika mycket som sist. Vilket är en stor skillnad. Iaf så ska jag träffa mamma idag. Jag tror det blir Väla och sen Fabriksbutiken, kanske stan om vi orkar. Ikväll ska jag på kalas i Klippan och ska jobba i helgen. Tror inte det blir mycket att göra, men har ångest ändå. Det är inte kul att jobba själv på söndagen numera. Men så är det och vi har alla accepterat det i ett tag framöver.


I alla fall så fyller en viss Elizabeth år idag. 23! Jisses, jag känner mig gammal, men ännu är jag bara 22. ;) Men ett jävla stort GRATTIS!! till en av mina äldsta vänner. Må vi aldrig skiljas åt.


Tror inte det blir utgång i helgen eftersom av någon anledning har jag inte mycket sikiner i kassan. Och vi ska aldrig mer äta kinamat. Varken från Klippan eller Helsingborg. Man mår alltså så dåligt av det. :S Förra gången mådde jag så illa efteråt att jag trodde jag skulle spy. Men igår mådde båda röv en timme efter maten typ. Behöver ju inte gå in på detaljer men här luktade fan inte hallon.


Musik: Kent - Ingenting

Nej, nu måste jag göra mig i ordning. Har sovit för länge som vanligt. :P


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards