jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 9 februari 2009 11:50

Tja!


Vet inte varför jag är så happy idag, men kanske för att jag skruvar upp musiken och hoppar rundor när jag städar undan. Mina grannar kan inte tycka om mig alls. hahaha..


I alla fall... helgen har återigen försvunnit, men inte gör det mig något eftersom jag har jobbat. Inte träffat Jolle heller så jag hoppas på ikväll. Det var inte mycket på jobbet, men det vill man nästan inte när man är själv liksom. Annars har jag faktiskt inte mycket att säga faktiskt.


Jag lekte ju med mamma i fredags. Vi åkte till Väla först och gick där, sen åkte vi till Familia en runda och sen blev det Höganäs. Jag köpte en sjukt snygg sjal inne på Malmströms||Camilla och en våffelgrejtång. Sen åkte vi hem och drack lite kaffe. Jolle hade vanliga bilen till jobbet så han och Krille kom och hämtade mig på vägen hem till Klippan. Slapp jag den jävla bussen, fan jag hatar den alltså.


Vi kom hem och fixade oss, jag testade min våffeltång och blev jättenöjd. Jävlar vilken volym! :O Synd jag inte hade grejer med mig att ta i, för det höll ju inte resten av kvällen. Vi gick hem rätt tidigt eftersom jag skulle upp tidigt och åka till jobbet. Klart som det kunde jag inte somna eftersom han är en mästare på att snarka, speciellt om han druckit OCH är förkyld. Precis när jag lyckats somnat, vaknar jag av Candy Shop låten inne hos grannen. Panik! Så ja, jag kunde inte sova på ytterligare två timmar och då blev klockan typ halv fyra. Jag la mig på soffan och vaknade av att där var tyst så jag vandrade in till Jolle igen och somnade direkt. Så trött jag var när ajg skulle upp. Hade ställt klockan lite tidigare som vanligt eftersom jag ville kramas. Jag ville verkligen inte!! Men tvungen var jag ju.


I lördags satt jag här och var allmänt ful och äcklig, vilket faktiskt var skitskönt. Jag och katterna satt och kollade på Melodifestivalen tillsammans och krängde. Jag gillade verkligen inte Emilia. Hon sjöng rent av kasst. Jag tyckte Caroline Af Ugglas skulle gått vidare till finalen, men tyvärr. Som vanligt visste jag att mamma blev glad att Alcazar gick vidare. Det är ju trots allt lite schlageraktig musik. Fast vad är det numera liksom?!


Så upp och hoppa i söndags igen och inget hände igår kväll. Skulle åkt till Klippan, men jag kände för att vara själv igår kväll igen. Men jag hoppas vi ska ses idag, då blir jag glad. :)


Musik: The Killers - Human


Nu ska jag återgå till städningen. Kul.


bajbaj!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards