jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 12 februari 2009 21:50

Tja!


Så heldag idag. Blev klar med städningen klockan tolv och vi har inget mer vi kan hitta på och städa. Vi har iaf städat i alla skåp minst 7 gånger bara iår. Det bådar inte gott. Resten av dagen var skittråkig, som vanligt. Alltså.


Annars har jag stopp i kanalen. Ja, i avloppen dvs. Jag kan inte duscha för det rinner inte ner tillräckligt fort. Så duschar med proppe i och när schampoo och annat ska verka så scoopar jag ur vattnet och häller ner det i vasken. Rätt fiffigt att komma på det. Även om det blir en aning kallare att duscha, samt att jag kommer på att man fyller lätt ett badkar med en dusch. Lite illa för miljön dock. Tur jag inte duschar så ofta.. ;)


Anywho.. på vägen hem hittade jag en femtiolapp på busshållsplatsen. Snacka om att bli glad, jag kände mig på något sätt rik och studsade rundor lite när jag pratade med Jolle i telefonen.


Jag har också köpt två krukor. Vita, höga, fyrkantiga med vita blommor på. Fast de är till senare om ni hajjar. ;)


Nu har jagföro nt i ryggen alltså. Godnatt och sov gott Schweden!


bajbaj! 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards