jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 16 februari 2009 21:20

Tja!


Helgen har gått rätt så långsamt denna gången. Fredagen gick bra och jobba. Jag var het som jag bara brukar vara varannan vecka. :p Nä, men jag gillar inte göra mig i ordning till jobbet. Men skulle till Klippan efter så. På min rast gick jag in på DiModa en gång till och kollade rundor. Då köpte jag lite mer saker. Här har iaf blivit mysigt här hemma. Jag åkte iaf hem till Jolle och det blev målning i sovrummet i en av hans tshirtar och string. Gissa hur många kramar min rumpa fick? :p


Iaf... vi sov i vardagsrummet av obvious reasons. Det gick rätt ok, dock vaknade vi klockan sju och jag fick kaffet serverat som vanligt. Jag är rätt nöjd med det där. Sen spillde jag dessutom i sängen till råga på allt. Men det blir ändå byte av madrassen sen så det är lugnt. Efter det hade vi lite hett vardagsrums sex. Måste ju inviga alla rummen innan vi flyttar. ;) Ja, nu kan jag nog säga lite mer än innan, mäklaren var här idag och kollade på min lägenhet. Mer behöver jag nog inte säga, för jag tror ni fattar.


Ja, som alla vet tydligen är jag översexuell. Ja, inte enligt mig då. Men då vet jag inte vad Johannes är för han är fan värre än mig. Efter det var det dusch och göra sig i ordning. Jag jobbade till klockan fem med Carolin. Det var kul men inte så mycket och göra. Nu kommer vi inte få vara två på lördagar heller. Det var väl typiskt, som om man måste ha ångest av att vara enstöring och ja. Sitta där helt själv. Skoj.


Efter det så körde vi hem Carolin och åkte hem och snabbbytte om. Jag iaf. Sen kom mamma och hämtade oss hem till dem. Där blev det mat och melodifestival. Ja, inte s riktigt nöjd med denna gången. Det var ok. Annars gick det bra. Jag tror båda parterna gillar varandra. Än så länge. :p


Söndagen blev det upp klockan åtta och vi åkte till Klippan och målade färdigt sovrummet och nu när det är klart känns det så skönt. Så nu är det badrummet kvar och sen är hans färdig för försäljning.


Efter det åkte vi en snabbis till Familia och kollade inte lite grejer på DiModa [jag gillar deras reor]. Sen lämnade vi av min tång hos Carolin som ville låna den. Hoppas hennes hår blir fint! :) Vi åkte hem till mig och där blev det städning och matlagning. Eller ja, jag städade och lagade mat. Han kollade fan på tv. Jag känner att jag får vara hård från och med dag ett, jag är inte en städtant och tänker inte blir det igen. Då blir det sexstrejk. Punkt. Kanske inte så moget val av krigssätt, men vafan han är en kille.


Musik: Jennifer Brown - Never Been Here Before


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards