jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 17 februari 2009 10:15

Tja!


När jag vaknade tio i åtta sken solen fint in i mitt vardagsrum. Jag fick en känsla av sommar och låg där och kollade länge. Jag vill ha sommar nu, det var en riktigt bra sommar förra året faktiskt. Jag var inte allt för deppig och mådde rätt bra rätt mycket. Nu har jag börjat på cp-piller så får se hur jag blir då. Jag håller tummarna för att jag ska må bättre. Jag kan ju lugnt säga var var onykter hela dagen på jobbet igår. Sant.


Men tillbaka till sommaren. Jag vill ligga i den drömmen att det är varmt där ute med. Men kollar jag på marken så nja, möjligtvis inte. :p Men sitter vid datorn med solen i ryggen och snacka om att det är skönt. Mmm... kan inte släppa sommaren riktigt ännu. Har kollat lite på semestervacation. Jag tänkte två veckor till Grekland eller Turkiet. Jag hade ju ingen semester förra året, vilket är lika bra för nu får jag go semesterlön tack vare det. ;) Det är nästan som om jag visste vad som skulle hända. Iaf så har jag ju också funderingar på om man inte skulle ta semester i år heller i och med att det blir byte av försörjning. Jag har nog bestämt mig för att plugga. Det blir en riktigt jävla lång väg, men jag ska klara det. Punkt. Men då skulle jag ju behöva pengar så jag är väldigt velig när det gäller semester. Men får göra budget och se vad som händer. Allt är så ovisst så man kan inte planera något för fem öre. Det gör att jag mår dåligt dagarna i ända och ältar allt i huvudet. Vilket inte är det rätta valet. Bara han får ha jobb så klarar vi oss på det. Sen får jag ju hitta ett extra jobb till plugget. Nej, jag orkar inte tänka på det nu. Ska skruva upp musiken och skicka bort tankarna låååångt härifrån.


Musik: Timbaland ft Keri Hilson & D.O.E - The Way I Are


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards