jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 18 februari 2009 11:45

Tja!


Nu har jag ätit lunch och kollat på tre avsnitt av Simpsons. Kaffet var fan inet gott idag, fattar inte. För köra bryggaren en omgång och diska den lite. Jag fattar inte vad som händer, idag vaknade jag tjugo i åtta och var utvilad. Jag gick upp och kissade och slängde mig i sängen igen. Fick nästan tvinga mig själv att somna om. Sen vaknar jag av att de håller på med att borra eller vad fan de gör nu när det håller på med stambytet och grejer. Så jag fick gå upp. Ska byta gardiner och putsa rutorna till fredag för då kommer mäklaren och ska fota lägenheten. Måste få rent klädkammaren, dammsuga och diska upp det sista så jag slipper på fredag. Eftersom jag ska till Klippan ikväll efter jobbet så stannar jag där hela torsdagen. Åker hem på fredag morgon och fixar det sista innan hon kommer. Måste ladda min mp3 nu så jag har musik på vägen till Klippan för det tar sin lilla tid.


Jobbar själv hela helgen. Det ska ju bli kul. NOT. Vadå ångest.


Musik: Madonna - Papa Don't Preach



bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards