jANNi    |♥|

Alla inlägg under februari 2009

Av ♥ Janni ♥ - 3 februari 2009 11:30





With You

We’ve come a long, long way
I must say
We’ve come a long, long way
Love takes time and time is on our side
Time is on our side

I was all alone and I didn’t have a place
You came into my life and then everything changed
Love this strong never fades
Holds onto your life doesn’t go away

We’ve come a long, long way
I must say
We’ve come a long, long way
Love takes time and time is on our side
Time is on our side

I was all alone and I didn’t have a place
You came into my life and then everything changed
Love this strong never fades
Holds onto your life doesn’t go away

With you
This world is a better place
This world is a better place with you




With you, with you, with you, with you....

Av ♥ Janni ♥ - 2 februari 2009 21:00

Tja!


Sådärja. Veckans heldag är över och infaller inte förrän om tio dagar. YEAH! Annars kraschar psyket när som helst känns det som. Det enda som räddar mig just nu är tanken på att jag ska flytta härifrån. Hade jag inte haft Jolle nu hade jag varit inlagd på psyket. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska klättra över väggen eller fega ur. Jag är lätt det sistnämda. Ja, inget blir väl nånsin som man hade tänkt sig.


Helgen har inte gått som smort, men ändå gått. När jag slutade i fredags missade jag Klippanbussen. Tur att Jolle kunde svänga inom och hämta upp mig på vägen hem. När vi var hemma städade vi undan och hämtade bilen och lite filmer hos familjen Lindberg. Sen blev det handla mat och på inköpslistan stod det lasagne. Maten blev god men inte mitt brännmärke på min arm. När jag skulle lägga i köttfärsen stänkte fetten på mig och min tunika. Jag lyckades fixa till min tunika dock, men armen ser tydligen ut som en hudsjukdom från Afrika. ;) Men tur som det är så försvinner det snart.


På lördagen körde vi till Bauhaus och kollade golv, kakel och tapeter. Sen blev det jobb till klockan fem. Det var mycket att göra och tacka gud för det. Synd man har gått och blitt knäpp av att jobba där ute. Vi åkte hem till mig för lite pizza och film. Det blevi nte så mycket mer så vi lade oss rätt tidigt.


På söndagen åkte vi till Väla och köpte present till Mathilda som är Jolles lillasyster. Efter det gick vi en lång runda på IKEA och kollade kök och lite annat. Sen åkte vi till Bauhaus igen för att kolla efter något till hans pappa, som vi inte hittade. Vi åkte hem till dem och satt upp och sov i soffan. Så vi åkte hem istället och vilade lite. Vi åt marrängsviss och kollade på film, tyvärr var vi så trötta att vi gick och la oss lite efter tio.


En rätt tråkig helg. Men mitt liv bjuder oftast inte på något kul.


bajbaj!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards