jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av ♥ Janni ♥ - 1 mars 2009 09:45

Tja!


Jag vet inte om jag inte haft orken eller tiden till att skriva. Men tänkte ta en snabbis nu när jag är vaken. Allt har varit skit i två veckor, men det vänder förhoppningsvis nu. Vet inte hur mycket mer jag hade klarat. Jag är långt nere och det är till stor del varför jag mår dåligt, men att inte ha någon som ställer upp för en och gör allt värre hela tiden blir inget bättre. Det var så nära slutet nu. Jag pallade inte mer helt enkelt.


Melodifestivalen. Ingen favorit igår. Ingen som fastnade förutom Tholeifs. :S Men lite gillade jag operalåten. Vet inte jag älskar opera på något sätt, speciellt till hårdrock. Jag tycker det låter grymt bra eller så är det för att det är kvinnor som sjunger. 


Jobbet har varit tråkigt hela veckan och blir nog lika så nästa vecka. Jobbar stängning hela veckan och ska på konsert på min lediga dag så jag tror inte det blir så mycket Johannes. :(


Nu ska ja städa undan lite och göra mig i ordning för ja, jag vet inte exakt.


bajbaj!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards