jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av ♥ Janni ♥ - 5 mars 2009 09:30

Tja!


Idag är en mycket bra dag. Igår var en mycket bra dag. Hela veckan har bara haft bra dagar så jag är rätt allmänt lycklig just nu. Men om det inte fortsätter såhär ska jag inte deppa ihop för jag har så fruktansvärt mycket att se fram emot efter idag. Är ledig och här så jävla rent så jag vet inet vad jag ska göra idag. Kanske börja rensa i källaren så det blir lättare sen när det blir flytt. Efter idag fortsätter jobbet till söndag, men det ska nog gå bra tror jag.


Ikväll är det GLASVEGAS med Möj. YAY!! Känns lite som man har väntat i evigheter på detta. Så vi satt igår kväll och planerade vilket tåg vi skulle ta etc... har lite andra grejer som ska göras idag så det kan bli tajt, men förbandet var lite whatever så vi kan ankomma klockan åtta [insläpp] i Köpenhamn eftersom pumpehuset är så nära stationen. Piece of cake.


Wiiiie... är väldigt uppspelt och hoppas på det bästa. Det har jag lärt mig. Pessimistens tid är inte över, men kommer fram mer sällan.


Musik: Glasvegas - A Snowflake Fell [and it felt like a kiss]


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards