jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av ♥ Janni ♥ - 19 mars 2009 13:00

Tja!


Då har jag faktiskt beställt kläder både från Ellos och Forever21. Dock behöver jag inte betala för det jag köpte på Ello denna gången eftersom jag hade tillgodo där. Har fortfarande 40 spänn kvar, men palla leta. Set blev två armband, en tunika och ett par jobbebrallor antagligen. Från Forever21 var det mest basgrejer som vanligt. Jag är hel jävla kär i en tröja [får se hur länge länken håller] och min förälskelse har inte gått över än. Har den i ljusgrå, mörkgrå, brun och naturvit och beställde ytterligare två nya färger. Denna gången vitvit och svart. De sitter som gjutet och är så mjuka och sköna. Jag kommer definitivt visa bilder på dem. ;)


Nu tvättar jag, ska byta lakan, plocka undan allt som är framme och sen hoppa in i duschen, packa väskan och förhoppningsvis är jag klar till killarna kommer och hämtar mig. Tar med mig Jolles tvätt också eftersom det är den jag tvättar nu. Ska strax ner och slänga in allt i torken.


Det blir jobb imorn och sen hem till mig antagligen. Känner för att vara hemma i och med att jag ska upp tidigt och jobba hela helgen. Känner verkligen inte för att festa. Fattar inte varför suget inte kommer tillbaka för. Sist jag var ute på riktigt är tre månader sen. Snyft.


Nej, har inte tid att sitta här och uggla!


Musik: Timbaland - The Way I Are (One Republic Remix) (Feat Keri Hilson & D.O.E.)


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards