jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av ♥ Janni ♥ - 20 mars 2009 21:21

Tja!


Jag känner verkligen bara för att gå och och dansa hela natten lång! Jag är så sugen, vilket inte är en bra grej för det är long gone by tomorrow night I tell ya. Men jag försöker hålla det igång så det inte försvinner. 


Vi har blivit godkända av föreningen så allt är klart.


Ananrs har jag fatkiskt sovit länge idag. Det längsta på ja, jag vet inte hur länge. Halv tio gick jag upp efter att telefonen hade ringt. Det var visst älsklingen som ville veta sitt konto nummer och säga att vi hade blivit godkända av föreningen. Så jag vaknade på rätt sida idag. Efter det åt jag lunch och kollade på Gossip Girl. Gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. Det var okej på jobbet. Fick lite klirr i kassan, vilket gör chefen glad.


Idag blir det inget skoj för mig som vanligt sitter här helt själv och ska torka upp en eller två äckliga hårbollar på golvet. Yuäck! Jag läste också att kvinnor har mer empati för djur än män. Lätt jag tror på det. Det stod också att de är mer och mer som våra barn. Såklart, de små jävlarna är ju mina bebisar helt klart. Johannes är hos sina föräldrar och super. Han ska kanske ut imorn, jag som frågade honom om han ville med till Carolina för två veckor sen typ. Riktigt dålig stil pojk, ni kan tro jag är förbannad. Man säger att man inte tror man vill för ja, en viss anledning och sen säger du jag ska ut med killarna. Visst det får du väl, kan ju inte jag göra något åt, men du ska inte säga så till mig och se ifall något bättre dyker upp. att han inte lär sig.


Jag fick många komplimanger för att jag var snygg idag. Tre stycken från klockan tre och till åtta. Ärligt talat ja, jag brukar vara ful, men vadå jag tycker om det. :P Jag och vakten diskuterade att varken hon eller jag sminkar oss vanligtvis och att om vi gör det säger folk ifrån. Erhm... Jag gillar vara en fuling.


Musik: Markoolio - Ingen Sommar Utan Reagge


bajbaj!



Av ♥ Janni ♥ - 20 mars 2009 10:25


Tänk att vara där. Fan jag hade älskat det.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards