jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2009 11:45

Riktigt skön är låten!

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2009 08:00

Tja!


Alright, sitter i Klippan nu och väntar på min frukost ska bli klar. Baguetter med ost och skinka. Helgen har gått bra, men det är skönt att den är över ändå. I lördags rullade det hela på rätt ok och fick ihop rätt bra klirr, med tanke på det var sista lördagen innan lön. Iofs var det barnbidrag och pension i fredags, men det räknas inte riktigt tycker jag. Efter jobbet åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning för att åka till Carolina.


Vi kom hem till henne och plingade på dörren, samtidigt som jag av någon konstig anledning tänkte att det inte var hos henne som festen var. Jag ringde upp henne ocg frågade vart den var. Ja, hos hennes pappa såklart. Så vi gick dit och hade hunnit frysa till is innan vi var där. Ända var det väldigt varmt ute denna kvällen så det var ju skönt.


Jag drack mest bål hela kvällen och jag tyckte den var jättegod. Jag mådde inte dåligt av spriten denna gången och var på riktigt festhumör. Det kanske kommer smygande tillbaka nu? Iaf så skulle vi ner till stan och gå ut, men klockan hann att bli alldeles för mycket så vi drog till Petters och köpte burgare. Såååå längesen jag åt på Petters. Shit, vad smaklökarna dansade i flabben på mig. Ätandes lämnade vi av Carolin hemma och jag fick sällskap till min buss. Sen pratade jag med älsklingen som inte mådde så bra innan jag gick i säng.


Bakis var jag iaf, men det kände inte bara som bakis. Såklart har jag gått och blivit sjuk. Har så ont i halsen och kunde inte sova längre så jag gick upp halv sju när Johannes åkte till jobbet. Kokade kaffe och nu väntar jag på min frukost som sagt. Är en aning snorig, men mest halsen som besvärar mig. Det är faktiskt stor chans att man blir sjuk efter man varit på fest och så.


Dagen gick bra igår med, men var så trött när Johannes kom och hämtade mig. Vi gjorde mat och kollad epå vårt nya favoritprogram på tv. WipeOut. Haha, som vi flabbar åt alla idioter och kommentarerna från Hans och Felix är ju klockrena. Efter det kollade vi på Sanningens Ögonblick. Jag hade aldrig gått med på att göra det programmet. Njet.


Vi la oss i sängen och kollade på ...och sen kom Polly, tyvärr somnade Johannes men det var lika bra. När filmen var slut stängde jag av och somnade väldigt fort.


Så nu äter jag frulle. :) Ska till 'väla sen och träffa Elle hade jag tänkt.


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards