jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

hej hopp gummisnopp.

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2009 19:00

Tja!


Som vanligt har jag inte skrivit på år och dar känns det som. Men ska uppdatera er litegrann nu tänkte jag. Jag var ju på Väla i måndags och träffade Elle. Nu var det längesen det hände så jag minns inte om jag köpte något. Men jag tror inte det var något stort. Provade skor, men de var för dyra. Har verkligen köpt för mycket nu på sistone. Jag har fått en svart klänning från Tradera, men jag gillar inte formen som min kropp får så jag tänkte Carolin kunde få den om hon vill. Jag har också fått Ellos och alla sakerna behåller jag denna gången. Har två överdelar som jag väntar på från Tradera och inväntar mitt största köp någonson. Ett par Louboutin. Ja, jag hoppas de passar, mer vill jag ärligt inte säga just nu.


Annars har väl veckan gått fort fram som vanligt. Min frulle har varit huvudvärkstabletter och smoothie. Jag har varit sjuk hela veckan också. Plus att det har varit som att jobba inuti en fön. Jag var nere och jobbade i godisen i 1 ½ timme i torsdag för jag höll på att bli knäpp i huvudet. Fredagen ville jag inte ner dit eftersom det var M. som jobbade.


Igår jobbade jag i tre timmar och det var ju vettigt. Åkte hem till mamma och Jolle kom och hämtade mig där när han skulle komma. Han har bott med mig sen i torsdags och det har ju gått bra. Synd bara jag har massa heldagar och stängningar. Vi åkte till Maxi och köpte mat och lagade Tinas mos med köttfärsbiffar. Mumma.


Idag har vi städat bilen och så och jag har ju fan köpt en ny telefon. Fick ett så jävla bra erbjudande av Jolles ex som jobbar inne på Phonehouse. Det var bara för Clas Ohlsson inte hade mitt batteri. Ja, då går vi och köper en ny telefon till dig, säger Johannes. Erhm... ja, vad skulle jag säga. Hon var jättetrevlig och fick bra grejer till den. Telefonen i övrigt tycker jag väldigt mycket om faktiskt. Ska bara lägga över alla gamla bilder och låtar från den gamla telefonen till datorn så jag sparar dem eller ja, nästan alla. Sen lägga in nytt i den nya telefonen. :) Sen är allt klart.


Så nu ska Jolle äta kvällsmat och jag ska fixa med telfonen. :)


bajbaj!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards