jANNi    |♥|

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av ♥ Janni ♥ - 31 mars 2009 11:20


Läs här och njut.

Av ♥ Janni ♥ - 31 mars 2009 11:00

Tja!


Jag kan säga att på onsdag eller torsdag är jag nog fri från denna hemska period av snor och slem. Phew. Annars mår jag utomordentligt bra just nu även om jag har massor av ångest. Vet inte varför riktigt, har ju fått allt jag har väntat på. Mina skor kom till och med hem till dörren precis när jag skulle gå till bussen igår så de fick följa med mig till jobbet och hälsa på. De är skyhöga, men jag är så sjukt nöjd ändå. För de är apsnygga. Men jag har beställt för mycket grejer och därav ångesten. Vi flyttar om två månader och ja vad gör jag. Går loss på nätet. Nu måste jag jobba röven av mig en hel månad till. Är det värt det då? Såklart.


Allt från Kina har passat och Allt från Forever21 passade perfekt. Bara klänningen från Sverige som gjorde min kropp helt weird. Carro ska få prova den och se om hon gillar den. :) Så har köpt lite nya sommar kläder och skor till iår så nu får det allt räcka. Johannes svarade med att köpa en dator till sig själv. Ja, kan ju inte säga något så det är ju bara att acceptera. :P


Plus min mobil, men det var en jäkligt bra investering som blev billigare än min tre år gamla. Mycket nöjd.


Ett projekt som jag och My har snackat om är en liten handbok. "Costumers - What not to do." Fast ibland kan det vara roligt att låta folk känna sig dumma i bollen. Det hade iaf blivit en mycket roliga saker i den boken. Tror att alla som jobbar inom handels och resturang har sina egna roliga saker. Det är riktigt kul att lyssna på dem.


Nu då, jo städa, städa och städa. Efter det åker jag till jobbet som vanligt och degar där. Jag vill ha lite mer att göra, kom och handla!! ;)


Musik: Röyksopp - What else is there

bajbaj!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards