jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 april 2009

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2009 09:45

Tja!


En går och nynnar musik och en går och är deprimerad, så omvänt det är just nu. Oron för allt detta med lägenheterna är ständigt i huvudet och gnisslar. Det inte bra. Jag är iofs väldigt glad just nu, men bubblan kan spricka vilken dag som helst. Jag försöker bara hålla hoppet uppe nu, jag har lärt mig lite. Det kommer gå bra förhoppningsvis. Det är så fruktansvärt jobbigt att inte kunna dela med sig av vad som händer ifall det rinner ut i sanden.


Jag har äntligen lyckats att nästan bli av med min helvetes förkylning. En aning snorig och jag låter fortfarande som en åsna iofs, men det kunde varit värre. Snart två veckor har passerat. Damn.


Annars är ju allt rätt så okej, allt rullar på som vanligt i mitt händelselösa liv. Jag älskar vårvädret som tagit grepp om Helsingborg denna veckan. Jag måste ut, ut, ut hela tiden för jag vet att i nästa vecka blir det sämre. Det kan ju bara bli värre eftersom nu är det som bäst. Vårvädret gör att jag vill gå i shorts, bara en aningens för tidigt va? ;) hehe


Vad har jag gjort i veckan då. Jag hade heldag i måndags och den gick väl bra. Jag har svårt för att ta sovmornar numera. Jag vet inte varför, men jag går upp innan sju även om jag inte börjar jobba förrän klockan tre. Igår tvättade jag och städade undan det lilla jag hade stökat fram. Tvättade mina converse och de blev rätt så rena. Men jag vill faktiskt inte använda dem mer. Jag vill inte de ska förstöras. Vet inte vad jag ska göra innan jobbet idag. Jolle ska inte komma ikväll för han ska fixa datorn till sina föräldrar. Han har ju köpt ny och sålt sin gamla till sin familj.


I helgen blir det jobb och konsert med Bosses Orkester. Jag hade helt glömt, samma som med Glasvegas. Vill jag inte se dem egentligen? På måndag är jag ledig och jag läntar till nästa vecka som in i. Jag jobbar tisdag till fredag och ledig hela helgen. Tur att Johannes inte ska tura då utan den 18:e. Det är jobbigt med två shift schema om inte båda har det. Vi har praktiskt taget haft en två lediga söndagar i månaden tillsammans, utom två hela helger sen vi blev tillsammans. Jag vet hur han dricker och jag vet att jag inte vill pajja en hel ledig helg med att han ligger och och mår dåligt. Jag har blitt så gammal känner jag. Det är inte kul. :( Men oftast får jag bara gilla läget. Det är inte heller kul.


Nej, nu måste jag blanda ihop en smoothie känner jag. Kaffet har gjort sitt.


bajbaj!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards