jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 april 2009

Av ♥ Janni ♥ - 9 april 2009 21:00

Tja!


Skärtorsdag. Till Emosarnas stora förtjusning. Nej, allvar. Det är mycket att göra på jobbet och jag hurrar. Hurrar för glada idioter som tåler min sarkasm. Hurrar för TelenorExpress som alltid försöker sälja en och annan telefon till mig. Hurrar för att 80 % av alla kunder idag var danskar. Including my dad. Rätt komiskt. Speciellt hurrar jag för att denna oändliga dag är över! Yes.


Jag var ju hos mamma och pappa igår. Såklart så glömde jag mina solbrillor där. Men det var inte länge, eftersom mamma kom på att hon ville ha en grej som jag hade hos mig så hon kom ut och mötte mig på väg till bussen imorse och fick min nyckel. Sen kom hon under lunchrushen och åt lite glass och lämnade av sakerna innan de skulle åka iväg. Pappa åt korv och skulle tvunget snacka danska eftersom det gjorde de som stod före dem i kön. Tror ni inte hon hade en extra påse med lite sånna äckliga små påskägg från Anton Berg. Oh no. Jolle kan äta dem. :P


Jag fick världens gulligaste sms av Jolle imorse [många hade nog bara tyckt han var snuskig eftersom det handlade bara om sex, men måste tillägga att jag brukar inte få gulliga sms av min pojkvän så jag blir überglad när jag får ett som iaf handlar om närkontakt av tredje graden] så det gjorde min dag. Sen att Telenor killen raggade på mig förlängde min glädje iaf fram till klockan sju. Sen var jag helt död. Jag ska sova halv tio idag. Ska bara in och duscha och sen fixa kaffet till imorn. Bums sängen!


Jag har inte hunnit äta så mycket idag. Eftersom jag inte kan göra en smoothie om mornarna nu så blir det frallor på jobbet. Orkade inte så mycket eftersom jag helt enkelt inte var så hungrig klockan tio. Lunchen blev en fruktsallad med lite glass. Jag vet, inte bra, men jag hade inte tid då heller. Kvällsmaten blev en korv med bröd. Det var inte mycket för fem öre, så nu ä jag lite sugen på en Runemacka. Om hungern kommer fram innan jag ska sova gör jag mig bannemej två sånna.


Så nu får jag ta och hoppa in i duschen. Ska INTE raka benen eftersom jag redan skalat dem två ggr på en vecka. Ajajaj, så sexig jag kommer vara om jag ska ha strumpbyxor på mig. :S Fanken.


Bajbaj!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards