jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 april 2009

Av ♥ Janni ♥ - 15 april 2009 10:20

Tja!


Nu är det på tiden att jag skrvier. Det är inte ens så att jag haft mycket och göra men jag orkar bara inte. Men gör ett halvhjärtat försök idag eftersom jag ändå tog en liten sovmorgon.


Alright, påsken då. Ja, det blev ingen påskmiddag för mig i år tackolov. I fredags blev det ju grillat hos familjen Lindberg och vi åkte till Enebacken och grillade korv och lekte dunkgömme på lördagen. Skojsigt. När vi kom hem la jag mig i sängen och somnade. På kvällen blev det kycklingrulle med Bearnaisås för vår del när vi körde till Helsingborg.


Vi kollade på Robinson[!!!]  och lite annat på tv. Jag tror att vi somnade rätt sent. Halv tolv blev nog klockan innan vi la oss. Jag vaknade tidigt men fick inte upp honom att koka kaffe så jag fick gå upp själv. Jag satte mig vid datorn och kollade lite där och väntade på han zombien. Efter ett tag kom han upp ur sängen men vad ändå skittrött. Han var grinig hela jävla dagen och klagade på att han inte kunde sova hemm hos mig för min lilla säng. Att det var så obekvämt. Obekvämt är det för att du sover på mig hela natten! Han tar verkligen mycket plats den killen. Iaf så gick det väl till slut. Tyvärr åkte han hem klockan halv fyra och lämnade mig åt ensamheten.


Jag blev så jävla uttråkad att jag installerade Sims 2 på datorn. Hehe, nu är jag fast. Tur jag har lite mer disiplin än vad jag hade när jag var mindre. Jag kan iaf sluta spela i tid och inte spela bort flera dagar som jag gjorde förr. Jag fattar inte hur tiden kan gå så jävla fort när man spelar Sims. Det är lite som att när man spolar i spelet så spolar man i verkligheten med. :S


Jobbet gick fint i måndags men jag var så trött efteråt. Trots att jag hade varit ledigt två dagar[!]. Igår gick det ännu bättre. Jag hade besök i flera timmar av Jenni och Elle. :p Det var skoj, men vad tiden försvann! Klockan bev halv åtta innan de gick och jag satte igår med städningen. Jag blev klar i tid också så gick ner till My och höll henne sällskap tills vi gick till bilen/bussen. Fick springa lite för den kom lite tidigare, men jag hann med den. TACK FÖR BESÖKET! ;)


Iaf så tänkte jag spela en timme idag, men vi får se vad händer. Måste fortsätta min städning som jag påbörjade igår. Det värsta är iaf gjort och det var avloppen! Phew. Idag blir det med damma bort katthåren. Tråkigt som fan.


Jag vill flytta nu!


bajbaj!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards