jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 april 2009

Av ♥ Janni ♥ - 23 april 2009 22:22

Tja!


Jaha. Vet inte vad jag ska skriva. Det enda idag är att det är en fittdag. Somliga på jobbet tror att de är där för att mamma över oss andra. Det enda jag känner är att den personen är rätt misslyckad när hon jobbar på H när hon är 28 och har man och barn. Bara så hon vet tänker jag ikke flytta min semeter veckor bara för det inte passar henne. Jag är så trött på att vi tre ska rätta oss efter henne och hennes behov.


Allt började med att S sa till M att hon skulle fixa allt med semestern. Ja, detta gjorde hon för över en månad sen. Varken S eller M har sagt något till någon av ossandra och så kommer Carro och frågar när ska vi bestämma semester till mig. Inte vet jag, så hon frågar M. Ja, det skulle jag ju göra men har inte fått reda på när min man är ledig så har inte gjort något. Ytterligare en vecka gå och igår kom Carro med ett önskemål om semester så jag och My började också tänka när vi kunde ta. Så nu har alla kommit fram till när vi vill vara lediga. Alla utom M. Ett schema för Carro och mig är redan klart och upp till S att godkänna allt som sa fixas. Jag, menar ska vi tre verkligen behöva rätta oss efter ett misslyckat mongo. NEJ.


Annars har veckan varit bra. Jag har levt på glädjen sen tisdag nu och nu har den försvunnit. Så just nu känns allt bara B. Jag är smått deppad över att så mycket har gått fel. Det är ännu mer problem med M och jobb och lägenheterna och ja. Allt. MEN det blir bättre, bara hålla ut lite till. Just nu längtar jag till söndag och sen till Valborg då Gina öppnar. Det var tänkt att vi skulle åka dit tidigare och käka frulle på jobbet, men vi får se hur det blir. Kul att få första tjing på allt. ;)


Igår hade jag världens mys. Jag och Johannes låg praktiskt taget och hånglade i soffan hela kvällen. Vi gick och lade oss tidigt. Vi var bara helt utmattade. Allt är körigt, körigt, körigt.


Musik: Katie Melua - If you were a sailboat

bajbaj

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards