jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 april 2009

Av ♥ Janni ♥ - 28 april 2009 21:50

  

... jag vet inte varför jag har slutat skriva. Jag har tankarna på annat håll och har helt glömt att sitta vid datorn, läsa bloggar och öggla facebook. Jag tänkte nästan avsluta min facebook igen. Jag tyckte livet var så mycket bättre utan den. Men har ju trots allt folk där som jag inte har nära mig så tvekar.


Så något nytt som har hänt. Jo, det har det faktiskt. Saker jag kan säga och saker jag inte kan säga. Ännu. Vi flyttar redan den 16, kanske kan få nycklarna redan fredagen där, men det vet vi nog inte förrän imorgon som tidigast. 


Det blir en veckas semester för min del i sommar, veckan jag fyller år, och då tänkte jag faktiskt slå ihop en inflyttnings/kalas grej. Men det får vi se vad som sker med det. Jag är ju lite slö med inflyttningsfesterna, nte haft någon i någon av mina lägenheter faktiskt. Hahaha. Så, nu jävlar.


Annars rullar väl allting på och jag ska börja packa nu på måndag. Ska se om jag kan få låna lite flyttlådor av brushan som ja, inte kommit så långt i huset. Men ett par stycken kan jag nog allt få låna.


Min helg har varit helt ok. Jag jobbade i lördags, vilket drar ner helgen från en jättebra till ok. Söndagen innebar mys, mys och åter mys. Vi åt gott och söp lite på kvällen i lördags. Tyvärr somnade vi tidigt för vi var båda helt slut. Vi vaknade klockan sju och var utvilade och vi slöade oss i soffan till klockan var nio. Riktigt skönt att få kaffet serverat av min prins.


Vi städade undan här lite från kvällen innan, vi hoppade över det för vi somnade. Vi åkte sen till IKEA för att kolla en sista gång innan vi beställer köket. Det tar vi vecka 19 är det tänkt.


Vi tog bilen och körde hem och gjorde världens smarrigast kyckling/pasta sallad och drog till Laröd. Det var riktigt varmt och skönt i söndags inte en vind blåste på oss ens vid havet. Där var vi nog en timme och bara låg på varandra. Eller ja, jag låg på honom rättare sagt. Han hade mosat mig och han hade lagt sig på mig. :S


Vi åkte ut till Bauhaus och kollade på bänkskivor och annat som vi ska bygga. Vi passade på att hälsa på Carro. Hon höll på att stänga och hann inte så Jolle fick en glass så han höll tyst och jag hjälpte Carro att stänga så hon skulle hinna allt.


Vi åkte hem till Klippan och där kollade vi efter det sista. Vi saknar nog bara en grej till lägenheten nu. Det känns skönt att man vet vad man ska köpa liksom. Även om man kanske inte kan köpa allt på en gång som Jolle tror, men han har inte flyttat lika mycket som jag har. :P Det blir oftast lite kaos så jag är iaf beredd på vad som helst.


Nej, nu ska jag ta av mig sminket och invänta ett samtal från Jollemannen. Sen får jag väl nanna för att jag måste lägga mig i tid.


Ha de fint!

bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards