jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av ♥ Janni ♥ - 19 januari 2010 22:00

Tja!


Jag vet så mycket att jag inte borde köpa kläder denna månaden, speciellt när det är tomt på kontot! Skinnajckan jag råkade beställa i söndags har kommit, nu ska den bara passa mig också. Vi får hålla tummarna för det helt enkelt. My och jag väntar på Asos paket som nog kommer komma i nästa veckan. Jag längtar redan till nästa vecka. Jag är inte så sugen på att jobba hela helgen. Fast ju mer man jobbar, min midre tid har man att köpa kläder. Man kanske till och med skulle gå så långt att spärra hemsidor under vissa perioder? Skärpning.


Nu har jag inte mycket vettigt för mig. Kollar jeans på shopbop, har hittat två par som jag vill klicka hem. Det får vi se hur det blir med det... sen är jag ju ett stort fan av tradera, har hittat så mycket fint där. Så det rekomenderar jag helt klart, eller hur My? ;)


Nu ska jag se om det finns något vettigt att tanka hem.



Av ♥ Janni ♥ - 19 januari 2010 10:30

Tja!


Jag tänkte jag skulle göra ett försök med att skriva lite och försöka uppdatera dagligen. Jag menar, jag har ju gjort det förr. Varför skulle jag inte klara det. Jag läser inga bloggar och skriver aldrig, hur kul är det? Plus att jag har glömt allas bloggadresser, så skulle vara fint om ni ville skicka länkarna. Dvs, om någon läser min, vilket jag tvivlar på. hahahaha


Iaf, igår var det måndag. Inte vilken måndag som helst. Eller ja, det blev vilket jävla måndag som helst eftersom jag fortfarande inte kommer in på skolan. Det var första skoldagen för många nya  studenter. Lite tråkigt eftersom jag verkligen ville denna gången. Plus att nu måste jag göra högskoleprovet och hoppas på något vettigt resultat för att kunna fightas med alla småglin. Hur ofta händer det liksom? 


Jag är sååå sugen på att börja simma igen. Det var år & dar sen sist, men jag tvivlar stor på min egen disciplin. Har ju ingen, hade behövt någon som peppar mig!


Nu är jag inne på min andra runda på tradera. Det är skönt att rensa bland kläderna och att få loss lite cash just också för att denna månaden är inte nådig. Har inget kvar nu och en vecka till löning. Men jag klarar mig. Har pantflaskor och min lila sparnöffe. Det kommer gå galant Janni. ;)


Detta får räcka för nu, för nu kurrar min mage!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards