jANNi    |♥|

Alla inlägg under februari 2010

Av ♥ Janni ♥ - 17 februari 2010 12:30

Tja!


Igår var jag och simmade med Martin och det känns fortfarande inget. Iaf, jag hittade inte min vanliga bikini hemma så jag tog en jag köpte på rea i höstas. En vit, vilket jag ångrade mig när jag varit och duschat av mig. Den var ju såklart genomskinlig. Fast bara nederdelen, så måste fixa någon annan. Iaf, det är så mycket roligare att simma eller träna med någon annan. Jag ska också börja träna underkroppen (mest) och kondition för framtida planer. Berättar jag som kommer det inte hända så jag försöker hålla det för mig själv. Hatar folk som ska peka finger alltid. Det är så tråkigt, för det är jobbigt att höra på och det pajjar mycket för mitt psyke.


Idag då? Idag blir det Nova Lund. Jag tror inte jag möjligtvis måste köpa något, men jag måste kolla om de har lite saker jag har kollat på som jag vill ha. Vi får se. Utflykter är alltid kul! ;)


Nej om man skulle duscha så man kommer iväg liksom.


Musik: 30 Seconds To Mars - Hurricane (denna ska spelas så högt så grannarna klagar).

Av ♥ Janni ♥ - 16 februari 2010 11:30

Tja!


Ännu en trött dag, fattar inte varför. Idag SKA det simmas, Martin och jag har så tråkigt att vi måste hitta på något hela tiden. Så man kan ju passa på att träna kroppen lite samtidigt.


Ja, jag har inget annat o säga faktiskt. :S

Av ♥ Janni ♥ - 15 februari 2010 09:30

Tja!


Så vad ska jag hitta på idag? Jag ska iaf vakna först och äta lite frulle. Efter det måste jag plocka undan lite och diska. Jag pallade verkligen inte göra det igår. Det var en segdag utan dess like. Jag kollade på film typ hela dagen och krängde chips & dippa från i lördags. Chips har aldrig varit något för mig egentligen. Enda gången jag äter chips är om någon annan har köpt dem, vilket mamma hade gjort till melodifestivalen. Jag hade henne över och gjorde kycklingwraps med tzatziki. Vi blev så mätta, men det var gott. Jag köper inte chips längre till mig själv eftersom jag äter 20-30 bitar och sen står påsen där och blir gammal liksom. Jolle äter inte det heller fast han är ett matvrak. Plus att jag MÅSTE ha dippa till, KAN INTE äta utan dippa för det är aptorrt. :p Jag är nog en av de kräsnaste som finns faktiskt. Be mig inte välja lördagsgodis på ICA om du måste gå på dass. Det vet Jolle. ;)


Imorn ska jag nog simma med Martin och onsdag hoppas jag på Nova Lund med My har för mig hon bara kan då typ. Annars mår jag inte så jättebra för tillfället, väldigt hängig och nere. Jag tänker för mycket. Det är så mycket jag vill och inte vill och jag hatar att jag inte kan skriva något om det här. Jag vill att det ska bli bättre, för jag vet vad jag vill. Så det är alltså inte upp till mig nu mer, vi får se.


Blir det Klippet idag? Har inte varit där sen jag åkte hem i fredags morgon, vilket blir fyra dagar. Men det är mest för Maja är ensam för mycket och jag gillar inte det. Plus att han vill inte komma hit när han jobbar och vi hade setts för mycket förra veckan så han tröttnade på mig. Jag dansar efter hans pipa just nu så vi ser vad som sker med det... jag hoppas vi klarar oss ur det här iaf.




   

Av ♥ Janni ♥ - 14 februari 2010 22:00


Så gråt ej mera
Det ska bli så bra
Kom ta min hand
Här finns jag
Jag ger dig skydd nu för allt omkring dig
Och jag finns här, gråt ej mer

Ett litet liv
Men ändå stark
Här i min famn så är du trygg och varm
Det finns ett band som aldrig brister
Jag finns hos dig, gråt ej mer

För du finns inom mig
Ja du finns inom mig
Från denna stund
Nu och för evig tid
Du finns inom mig
Mitt hjärtas hemlighet
Du finns här inom mig
Alltid..



Av ♥ Janni ♥ - 13 februari 2010 15:30

Tja!


Sådär. Beställningen genomförd. Jag längtar redan efter paketet. <3

Av ♥ Janni ♥ - 11 februari 2010 12:00

Tja!


Är förtillfället i Klippan och håller på att tvätta och städa åt den lataste som finns. Inte för att mycket har hänt denna veckan. Igår var jag och Elina och simmade, vilket jag borde känna av idag eftersom jag är den mest otränade person som finns. Iaf när vi hade simmat gjorde vi tacos utan bröd. Det var så gott, lätt jag hade ätit mer av det idag. Vet inte om jag ska göra tacos eller korv stronanoff, jag är så sugen på båda. Men jag var så sugen på korv stroganoff när jag vaknade så det får blir det tror jag. Nu väntar jag på tvätten och sen blir det byta lakan, fixa disken och dammsuga lite, kanske ska ut med lite sopor också. Det räcker för idag. Egentligen skulle jag åkt hem idag eftersom jag känner Maja är lite ensam för mycket. Har så dåligt samvete när jag lämnar henne. Nej, om jag skulle komma igång nu. Kanske ska åka hem idag. Känner mig riktigt dum. Velig, javisst.





Av ♥ Janni ♥ - 5 februari 2010 14:45

Tja!


Jahapp. Idag var det ju jättefint väder, så jag passade på att gå en runda. Det blev ca en timmes runda med lite paus för att prata med Carolin. Jag passade även på att hämta ut ett par skor som jag har köpt. Jag var så orolig över de skulle passa eller ej. Såklart var det för små. Vet någon hur man töjer ut skinnstövlar? För de är alltså sjukt snygga! jag vill inte sälja dem. :'( Det behövs inte mycket tror jag. Bara lite.


Annars ska jag nog till mammsen ikväll, för henne har jag inte sett på två veckor, vilket är en evighet. Imorn skulle jag träffat Elle och Jenni, men jag åker till Klippan på morgonen och ska kolla Melodifestivalen där på kvällen så jag vet inte om jag pallar åka till Väla däremellan. Eller är det bara jag som är lat?


Plus att jag håller på att plocka undan lite här, jag funderade till och med på att gå ner med lite flyttlådor som står på hög i köket. Inte tomma måste jag påpeka. Det blir ingen lätt pannkaka.


Men vi får la se hur det blir. 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards