jANNi    |♥|

Alla inlägg under februari 2010

Av ♥ Janni ♥ - 4 februari 2010 18:30

Tja!


Tror ni inte jag glömmer att jag ska blogga som vanligt. Inte för jag är sådär upptagen eller har viktigare saker för mig. Men just för mitt liv är rätt tråkigt just nu.


En sak som irriterar mig något fruktansvärt är utbildning. Varje gång jag är inne på något som jag kan tänka mig att bli eller bestämmer mig för att bli så är det alltid saker i vägen. Jag menar då inte lite saker, utan murar höga som jag vet inte vad. Den senaste muren byggdes idag och den är hög. Saken är, jag vill faktiskt riva ner den precis som alla andra då jag inte lyckats. Efter lite mer information om hur jag kan gå till väga, eller om jag ens ska försöka. Ja, då jävlar. Jag håller verkligen tummarna för mig själv. Det hade varit underbart om jag hade kunnat få bli det jag vill bli nu.  


Nu vill jag bara få detta överstökat, sen kommer jag lugna ner mig.


// Janni

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards