jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av ♥ Janni ♥ - 4 mars 2010 10:00

Tja!


Ännu en dag med sol och det sätter sprätt på mitt humör. Igår var det sol, men då var jag lite slö så jag var bara ute med Maja på bakgården. Hon älskar det, men jag orkar inte alltid. Idag är det också sol, okej ännu är det minus grader men det förändras om ett par timmar.


Jag hade lite plocka-undan-alla kläder-dag igår, annars kollade jag mest på tvserier. Jag har fastnat för Cougar Town, vilket jag tycker är så klockrent program. Plus att det funkar med komedier när man inte riktigt är på humör.


På eftermiddagen åkte jag till mamma och pappa. Jag och mamma åkte upp på ikea och åt köttbullar för 16 kr och lite äppelpaj med vaniljvisp. Nöjd man är med en måltid som kostar så lite. Efter det gick vi en runda på Väla, men vi hittade inget.


Sen åkte vi hem och gick en timmes runda. Sen var jag väldigt trött och slö. Vi kollade lite på fuskbyggarna, som jag bara var tvungen att höra med Jolle sen vad han tyckte. Hehe, han hade mycket åsikter om precis allt. Till och med den där gubben som skulle kolla på huset han han saker att säga om. :P Lite skoj det där.


Iaf...


idag ska jag ner och träffa Carro över en kaffe. Så det ska bli trevligt. :)


Nu blir det lite sen frulle.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards