jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2010 11:00

Tja!


Jag har aldrig varit en påskfirande jävel och inte blidde det något iår heller tackolov. Mammsen och pappasen var iväg och åkte skidor så resten av familjen passade katten. Jag har varit i Klippet sen i torsdags kväll och åker imornbitti. Inte för här har varit något roligare, men jag har iaf inte varit ensam. Jag klättrar på väggarna annars.


Det har hänt lite saker som jag helst inte nämner för då vet ni ju hur det blir med det. Ni får säkert veta efter det har eller inte har hänt. :S


Annars då, ja som sagt. Det händer ännu mindre i mitt liv när jag inte jobbar kan jag säga. Men det förstår ni säkert. Och vädret tillåter inte en promenad varje dag tyvärr. Men vissa dagar så! :)


Vet inte heller vad jag ska skriva eftersom jag inte hittar på så mycket. Det händer saker nästa vecka. Då börjar skolan, jag ska göra högskoleprovet och en grej till som jag ser fram emot mer än dessa andra två, men vill inte skriva ännu. Skriver om det efteråt istället.


Det där med högskoleprovet skrämmer mig något fruktansvärt iaf. Jag vill egentligen inte göra det alls. Jag har till och med funderingar på att bara skita i att gå. Men fan inte kul att betala 350 spänn för något som man skiter i. Speciellt utan någon inkomst... för er som vill veta är Akassan seg, men det visste ni väl redan. ;)


Men jag måste göra det. :'(


Suck. Nu deprimerade jag mig själv...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards