jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 6 april 2010 10:00

Tja!


Denna veckan har jag fullt upp. Vet inte om jag är så på allt det här, jag har gått och dagit på mig en inflammation i bröstmuskeln. Ajaj, när jag andas, hostar, rapar, vrider på mig. Ja, typ när jag rör på mig. För se om det blir bättre eller om jag måste till läkaren. Läk!


Sska ju till skolan idag, har varit lite pirrig över det, det var flera år sen sist ju! Iaf, nu är jag inte så sugen att gå på ett obligatoriskt upprop en timme. Första lektionen är ju visst på torsdag redan och det visste jag ju inte förrän igår så fick beställa den där boken. Den kommer inte komma i tid, suck. Jag som brukar vara bra på att planera. Har jag fått inflammation i hjärnan nu också! :S


Ja, fredag ska jag iväg på en grej som jag är såååå nervös över! :S


På lördag blir det prov! Jag vill inte, kommer inte kunna något för fan. :(


Oh, orkar inte ett deppigt inlägg till... adjö.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards